AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Hei! Jeg har prøvd tinder men synes det ble kleint her i hjembygda med så masse kjendtsfolk å treffe på. Dere som bruker dette, går det an å kun bruke det på reise? (Ja, jeg er singel) Jeg synes det er litt flaut her hjemme men reiser mye i jobben. Vil jeg kunne bruke det kun steder ingen kjenner meg? Hva er sånn ca innafor av alder? Er 32 og synes det blir feil hvis majoriteten er 22 liksom :-) Anonymkode: c9ab9...026
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Tenker litt samme som deg. Jeg bor i en liten bygd, men er heldigvis ikke så langt unna Oslo. Måtte bare øke avstandsgrensen. Heldigvis har det ikke dukket opp noen fra min bygd( som jeg vet hvem er i alle fall) Jeg er 33, og har satt grense på alder så jeg får ikke opp feks de på 22. Anonymkode: bacc7...6b0
Kreator Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 (endret) Synes det var flaut selv også da jeg begynte, men bare fordi jeg var totalt uerfaren innen online dating. Hvorfor skal det være flaut og være singel og ha et ønske om å treffe noen? De fleste som er på disse appene er jo selv på leting. Så forsøk å gå litt inn i deg selv og finn ut hvorfor du synes det er flaut. Er det viktigere å holde det hemmelig at du er på leting, eller viktigere at du treffer en som er perfekt for deg? De fleste som har et behov for hemmelighold innen online dating gjør det fordi de har spesielle hensyn å ta, slik som høytstående stilling, kjendis, millioner eller lignende. Hvis den eneste grunnen du har for å holde det hemmelig er at du er "flau" så skal jeg love deg at det antageligvis ikke er noenting i forhold til de relativt tøffe erfaringene du kommer til å få når du faktisk begynner å date (og både blir avvist, ghostet, må gi avvisninger o.l.). Så er det en kategori til som har et stort behov for hemmelighold; de som er på jakt etter noe på si. Selv om ikke den faste partneren er på datingappene, så har han/hun garantert venner som er det, så feedbackloopen er rimelig tight. Da må man forsøke å holde det hemmelig. Når det gjelder dating på reise så oppfattes nok det som rimelig useriøst, og som mann skal du har relativt flaks for å finne noen som vil være "reisefyll" når du er på tur. Og du vil nok i 9 av 10 tilfeller oppfattes som en som kun vil ha noe på si. Hvis du er seriøs og ønsker en kjæreste på det stedet du bor, så er antageligvis det første steget dessverre å sørge for at alle de single vet at du er tilgjengelig. I hvertfall hvis du ønsker flest mulig potensielle å velge blant. Ser ingen annen utvei enn det, kall det markedsføring. Så en siste kvalifisering; mesteparten av det jeg har skrevet gjelder primært om du er mann. Er du kvinne og middels attraktiv eller bedre så får du antageligvis dates uansett, og hvis du primært er ute etter noe useriøst så har du mye å velge mellom. Hvis du ER seriøs så har du en beintøff oppgave. Bare date på reise fordi du er flau i hjembygda? Det er litt vanskelig å ta seriøst dessverre. På Tinder i Norge er de fleste damene dønn seriøse, og hvis vi skal tro på damenes egne beskrivelser av sine erfaringer så er de fleste av mennene dønn useriøse. Det er nok en del sant i det. Endret 28. april 2018 av Kreator
ArneAnd Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Jeg er over 40 og har truffet både tilfeldige partnere når jeg har vært på reiser og min nåværende kjæreste på tinder, så det er ganske anvendelig 😊
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Er det ikke en greie at om du betaler på tinder så kan du "velge" hvor du er, geografisk, og sveipe på folk innen det området...? 🤔 Vedt å sjekke ut om du er interessert da kan du sveipe i et område før du reiser dit og kanskje gå ut på date MEN ikke ta ordene mine 100% er ikke selv betalende bruker så er ikke helt 100% sikker at dette er en funksjon, men føler jeg har lest andre skrive noe om det Anonymkode: 5ec0e...c12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå