Gå til innhold

Prøver han å fade meg ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet med en fyr ca en mnd nå. I starten var det litt snap her og der før det tok seg opp skikkelig. Vi skrev konstant møttes tre ganger på ca 1,5 uke så stilnet det.

Han sier han er sliten og har mye jobb. Det er helt ok, men han virket så interessert og nå føler jeg at jeg drar hele greia. Jeg tok initiativ til å møtes tirsdag denne uka og han sa ja. Vi har skrevet hver dag, men det er mest god morgen/ god natt. 

Han er en snill type så jeg er egentlig redd for at han ikke tør dumpe meg, men jeg vil heller ha en avvisning enn gå å lure.

Jeg spurte han om han ville møtes i helga, og det sa han ja til. Jeg fant ut at jeg ikke hadde barnevakt i dag så jeg sa dette til han. Fikk til svar at han skulle ha besøk på fredag, og skulle bort på dagtid i dag( med barna). Så han foreslo søndag.

Jeg sa at det er helt i orden, og lurte på om han tenkte kveldstid?

Den meldinga ble ikke åpnet. Sendte han en random snap( sendt til mange) lengre utpå kvelden og den ble åpnet. Vet at min messenger kan være litt klikk så tenkte kanskje han ikke har fått meldingen. Så sendte han god natt melding. 

Problemet er at vi bruker snap og messenger om hverandre så gidder ikke alltid å gå å sjekke messenger før jeg feks sender en snap. Sendte en god morgen snap i dag. Denne fikk jeg svar på at nå var han ferdig utvilt.

Utpå dagen skrev vi litt frem og tilbake om random ting. Han har fortsatt ikke svart på dette ang søndagen. Ei venninne har spurt om jeg skal være med på noe i morgen, men har ikke svart henne. Vil egentlig ikke mase på han heller.

Har egentlig lyst til å møte han i morgen og ta dette opp med han. Spørre han om han syntes det er noen vits at vi fortsetter å møtes. Altså vil ta det opp på en normal og hyggelig måte.

Anonymkode: 63338...0a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si ja til å finne på noe med venninna di, ikke vis han at du sitter og venter på han. Det virker som at han vet hvor han har deg og kanskje har fått litt kalde føtter pga det... hvis han vil møte deg så hører han fra seg, hvis ikke så har du svaret ditt.

Anonymkode: 406f1...04b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si ja til å finne på noe med venninna di, ikke vis han at du sitter og venter på han. Det virker som at han vet hvor han har deg og kanskje har fått litt kalde føtter pga det... hvis han vil møte deg så hører han fra seg, hvis ikke så har du svaret ditt.

Anonymkode: 406f1...04b

Han vet ikke om at venninna mi har spurt meg om noe. 

Bare hater sånne løse avtaler. Ja får vel bare vente til i morgen..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Så han var aktiv på Facebook så sendte han en meld utenom spørre om i morgen, han sa noe som gjorde det enkelt å stille spørsmålet om i morgen. Så han skrev at det skulle nok gå ja. 

Problemet er at i sånne settinger glemmer jeg alt jeg skal si. Også angrer jeg skikkelig etterpå «hvorfor spurte jeg ikke om det» osv.

Noen som har noen tips om hvordan jeg bør spørre?

Burde jeg skrive ned alt jeg tenker?( ikke at jeg skal troppe opp der med nedskrevne tanker altså)

Jeg vil treffe han videre, samtidig har jeg en helt rolig mage følelse. Har aldri hatt en så rolig magefølelse uten den dere klumpen som sier at detta går rett i dass. Jeg kjenner at uansett hvordan det går er det helt greit. Stresser og er nervøs ja, men den roen jeg har over denne situasjonen er ny.

ts

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke om at venninna mi har spurt meg om noe. 

Bare hater sånne løse avtaler. Ja får vel bare vente til i morgen..

ts

Ja, dette er det kjedelige i dating! Min erfaring er at det er mye venting. Jeg venter på at han skal svare, venter på at han skal komme, venter på at vi skal ses igjen....

Han jeg dater er nok usikker på om han har rette følelsene for meg. Han svarer alltid på snapper og messenger, og sender noe snaper og meldinger selv. I starten var han ganske ivrig, men nå etterhvert er det bare jeg som foreslår å treffes. Det har gjort at jeg nå ikke skal foreslå å treffes de neste to ukene. Holde kontakten som før, det er veldig hyggelig med kontakt, men som sagt ikke foreslå noe treff. Min erfaring er å mase som regel bare fører stress med seg. Samtidig ønsker jeg jo avklaring, og sliter når jeg er så usikker...

Æsj, hvorfor har jeg ikke klart å finne en god mann som er like interessert i meg som jeg er i han!

Anonymkode: 4b647...11a

AnonymBruker
Skrevet

Så han var aktiv på Facebook så sendte han en meld utenom spørre om i morgen, han sa noe som gjorde det enkelt å stille spørsmålet om i morgen. Så han skrev at det skulle nok gå ja. 

Problemet er at i sånne settinger glemmer jeg alt jeg skal si. Også angrer jeg skikkelig etterpå «hvorfor spurte jeg ikke om det» osv.

Burde jeg skrive ned alt jeg tenker?( ikke at jeg skal troppe opp der med nedskrevne tanker altså)

Jeg vil treffe han videre, samtidig har jeg en helt rolig mage følelse. Har aldri hatt en så rolig magefølelse uten den dere klumpen som sier at detta går rett i dass. Jeg kjenner at uansett hvordan det går er det helt greit. Stresser og er nervøs ja, men den roen jeg har over denne situasjonen er ny.

ts

Du føler at det blir slutt nå, og har en rolig magefølelse på dette?

Jeg hadde det med daten min, trodde helt sikkert han skulle gjøre det slutt i dag da vi traff hverandre på formiddagen. Men det gjorde han ikke, så at vi holdt kontakten. Så da er jeg like langt! Hadde jo trodd at han faktisk nå skulle si at vi ikke fortsatte å treffes. 

Men: Livet går jo videre. Jeg ønsker kjæreste og nærhet og intimitet. Men jeg kan også la tiden gå litt og se om dette kan utvikle seg videre (vi er litt forbi første fase av dating).

AnonymBruker
Skrevet

Han virker uinteressert eller bare dørgende kjedelig. Gå videre og ikke bruk tid på dette her. Du blir jo bare stresset og lei deg fordi du ikke får noe fra han uansett. 

Anonymkode: 4b760...d91

AnonymBruker
Skrevet

Du føler at det blir slutt nå, og har en rolig magefølelse på dette?

Jeg hadde det med daten min, trodde helt sikkert han skulle gjøre det slutt i dag da vi traff hverandre på formiddagen. Men det gjorde han ikke, så at vi holdt kontakten. Så da er jeg like langt! Hadde jo trodd at han faktisk nå skulle si at vi ikke fortsatte å treffes. 

Men: Livet går jo videre. Jeg ønsker kjæreste og nærhet og intimitet. Men jeg kan også la tiden gå litt og se om dette kan utvikle seg videre (vi er litt forbi første fase av dating).

Nei tenkte mer på magefølelsen når det gjaldt alt med han fyren her. 

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det riktig med denne magefølelsen og han her. Jeg har helt siden sist jeg møtte han, hatt en god og rolig magefølelse.

Ja, jeg og tenker at han kan jo være der også får tiden vise. Tenker at hva nå en som skjer i morgen så skal jeg ta et steg tilbake.

TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker uinteressert eller bare dørgende kjedelig. Gå videre og ikke bruk tid på dette her. Du blir jo bare stresset og lei deg fordi du ikke får noe fra han uansett. 

Anonymkode: 4b760...d91

Den siste 1,5 uka har han vært dørgende kjedelig å skrive med😂 Bare at han var kjempe morsom på meldinger før, så møtte jeg han første gangen og tenkte at han var kjedelig.

Så klarte han og overtale meg på date nr 2 og jeg så en helt annen person. Og etter det har jeg bare likt han bedre og bedre for hver gang.

Eneste er at det er ikke ofte jeg møter noen som jeg klarer å åpne meg for slik som jeg har gjort med han, men uansett er han ikke interessert så er han ikke det...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Vil de deg noe tar de kontakt,de er egentlig veldig enkel slik,så..bare å lene seg bak og la mannen stå for jobben, slik det fungerer.

Anonymkode: e921d...087

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil de deg noe tar de kontakt,de er egentlig veldig enkel slik,så..bare å lene seg bak og la mannen stå for jobben, slik det fungerer.

Anonymkode: e921d...087

Da hadde jeg vært 34 og aldri hatt kjæreste.

Har måtte tatt initiativet til alle kjærestene mine jeg

ts

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du burde ikke skrive ned noe du tenker, du burde slutte å tenke! 

Stakkars mann som får alt han gjør analysert i stykker av deg. 

Jeg synes du skal avlyse date og si du ikke ser noe fremtid med han. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, FrodeF skrev:

Du burde ikke skrive ned noe du tenker, du burde slutte å tenke! 

Stakkars mann som får alt han gjør analysert i stykker av deg. 

Jeg synes du skal avlyse date og si du ikke ser noe fremtid med han. 

Han vet jo ikke at jeg tenker på dette. Tror du misforstår hva jeg mener. Er ikke så god på å få frem det jeg egentlig tenker. Ser at det kan komme frem helt idiotisk.

Det jeg mente med å skrive ned hva jeg tenker var hva jeg tenkte om han, og hva jeg lurer på. Hva han vil videre og slik.

Har ikke tenkt å si noe slik jeg skriver det her. 

Hadde faktisk tenkt å avslutte det hele nå i dag, men han var borte og lurte på om vi kunne snakke i morgen i stede.

TS

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Svar til trådtittel:

Ja.

Anonymkode: 888f1...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Du tror han fader deg ut, men vil at vi skal si at han liker deg fordi «du er så avslappet». Hele tråden er et hyl om bekreftelse. 

Anonymkode: a4d5d...fa2

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet jo ikke at jeg tenker på dette. Tror du misforstår hva jeg mener. Er ikke så god på å få frem det jeg egentlig tenker. Ser at det kan komme frem helt idiotisk.

Det jeg mente med å skrive ned hva jeg tenker var hva jeg tenkte om han, og hva jeg lurer på. Hva han vil videre og slik.

Har ikke tenkt å si noe slik jeg skriver det her. 

Hadde faktisk tenkt å avslutte det hele nå i dag, men han var borte og lurte på om vi kunne snakke i morgen i stede.

TS

Du bør forberede deg på et hovedpoeng som du passer på å få fram i samtalen i morgen. Og sikkert lurt å forberede seg på at det kanskje blir slutt. Hvis han har svart deg jevnlig på meldinger og ikke gjør det lenger, er det et dårlig tegn. Og at han ikke finner tid og drøyer ut tiden sånn er også et dårlig tegn. 

Menn tenker ikke sånn som oss kvinner og driver ikke med all den analyseringen. Så han er antagelig uforberedt på at du har grublet så mye på dette. Vær derfor rolig og blid. Hold tilbake anklager og desperasjon. Det blir bare stress og mas for dere begge og ender i alle fall ikke bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør forberede deg på et hovedpoeng som du passer på å få fram i samtalen i morgen. Og sikkert lurt å forberede seg på at det kanskje blir slutt. Hvis han har svart deg jevnlig på meldinger og ikke gjør det lenger, er det et dårlig tegn. Og at han ikke finner tid og drøyer ut tiden sånn er også et dårlig tegn. 

Menn tenker ikke sånn som oss kvinner og driver ikke med all den analyseringen. Så han er antagelig uforberedt på at du har grublet så mye på dette. Vær derfor rolig og blid. Hold tilbake anklager og desperasjon. Det blir bare stress og mas for dere begge og ender i alle fall ikke bra.

Ja, han svarte raskt i går da. Han svarer raskt, men alt er bare rart.

Tror også han er uforberedt ja, har ikke tenkt å anklage han for noe. Bare være som du sier blid og hyggelig, og ta alt veldig rolig. 

Det kommer ikke til å ende bra uansett for jeg har bestemt meg for å avslutte det.

TS

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han svarte raskt i går da. Han svarer raskt, men alt er bare rart.

Tror også han er uforberedt ja, har ikke tenkt å anklage han for noe. Bare være som du sier blid og hyggelig, og ta alt veldig rolig. 

Det kommer ikke til å ende bra uansett for jeg har bestemt meg for å avslutte det.

TS

Jeg kjenner meg igjen i din historie, dessverre er det jo en del slike historier her inne. Om kvinner som så gjerne vil og menn som er mindre på eller viser mindre interesse.. 

I min situasjon har jeg funnet ut at det ikke kan gå så fort fram. Usikker også på om det vil bli oss, men det er positivt for relasjonen at vi tar det litt steg for steg, litt fram og litt tilbake. Jeg skulle gjerne vært offisielle kjærester nå, mens akkurat nå er vi "venner" som møtes, har kontakt hver dag og ligger sammen innimellom. Så hva dette blir på lang sikt er jo også umulig å vite. Ser at dere har kjent hverandre i 1,5 mnd, vi har kjent hverandre en del lenger enn det. Allikevel er vi ikke sammen ennå...

Jeg tenker at det er fint at du har bestemt deg for å avslutte det. Da har du aktivert forsvarsverkene dine og du vil ikke bli så lei deg hvis det er det som skjer. Om det viser seg at dere fortsetter videre allikevel, så får du bare en positiv opplevelse av det.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg igjen i din historie, dessverre er det jo en del slike historier her inne. Om kvinner som så gjerne vil og menn som er mindre på eller viser mindre interesse.. 

I min situasjon har jeg funnet ut at det ikke kan gå så fort fram. Usikker også på om det vil bli oss, men det er positivt for relasjonen at vi tar det litt steg for steg, litt fram og litt tilbake. Jeg skulle gjerne vært offisielle kjærester nå, mens akkurat nå er vi "venner" som møtes, har kontakt hver dag og ligger sammen innimellom. Så hva dette blir på lang sikt er jo også umulig å vite. Ser at dere har kjent hverandre i 1,5 mnd, vi har kjent hverandre en del lenger enn det. Allikevel er vi ikke sammen ennå...

Jeg tenker at det er fint at du har bestemt deg for å avslutte det. Da har du aktivert forsvarsverkene dine og du vil ikke bli så lei deg hvis det er det som skjer. Om det viser seg at dere fortsetter videre allikevel, så får du bare en positiv opplevelse av det.

Takk for bra svar. Ja, jeg vil ikke gå for fort frem, men føler at det bør være en viss gjensidighet på en måte. 

Ja, vet jo ikke hva som skjer. Heller mot å avslutte, men kommer litt an på hva han sier og tenker. Ja, forbereder meg på det så blir alt annet positivt😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for bra svar. Ja, jeg vil ikke gå for fort frem, men føler at det bør være en viss gjensidighet på en måte. 

Ja, vet jo ikke hva som skjer. Heller mot å avslutte, men kommer litt an på hva han sier og tenker. Ja, forbereder meg på det så blir alt annet positivt😊

Ts

Litt spent på om du har avsluttet eller ikke..

Min erfaring er nemlig at når jeg tror at vi skal eller har avsluttet, så har vi ikke det.. Ofte er slike prosesser litt uklare, og de to personene i forholdet ser kanskje ikke på det på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...