Gå til innhold

Samleietips fra dere kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, du er sammen med en du liker og tenner på. Dere har varmet hverandre godt opp, og er kåte og klare. Når det kommer til selve samleiet, hva er det som avgjør om du som kvinne synes at en mann er «god i senga» og «kan å bruke utstyret sitt,» som ofte sies?

Ingen fasit selvsagt, men har dere noen gode tips til oss menn som ønsker å tilfredsstille og gi nytelse?
Jeg prøver å vise at jeg er kåt på henne, være i øyeblikket, merke meg hva hun responderer ekstra på å og gjøre mer av det, men det er ikke alltid så lett. I hvert fall ikke hvis jenta er litt reservert eller ikke viser tydelig med lyd, bevegelser, uttrykk osv hva hun liker.

Selve penetreringen, hva funker for deg her? Begynne rolig, hardere etter hvert? Vinkelen/hvor i skjeden man «treffer» /teknikk? Kraft, rytme, tempo, lange/korte støt, frem og tilbake heller enn ut og inn? Variere rytme/fart ofte eller ikke?

Knulle lenge? Skifte stilling ofte? Variere med oralsex? Når?

Hva liker dere at han gjør med hendene? I misjonær, er det avgjørende å bruke hendene til annet enn å holde seg over deg? Stimulere klitten, ta på puppene, rumpa, stryke, holde deg fast?
Spesielt dette med å hjelpe til med å stimulere klitten i misjonær sliter jeg med å få til. Føler det blir klønete og ikke gir henne noe. Gode tips her, eller liker dere best å gjøre det selv?

Dette så litt teknisk og usexy ut når jeg leste gjennom, men kanskje er det som må til for at vi menn skal klare å omsette de mer diffuse rådene i praksis 😊

Anonymkode: 0a212...6f6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg foretrekker er at han pumper på i raskt tempo, men dette krever selvfølgelig at han er utholdende, både at han greier å holde på lenge uten å bli sliten og at han holder ut lenge uten å komme.

Anonymkode: 13db9...bd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er skikkelig kåt så vil jeg gjerne bli tatt litt hardt, men ikke i alle stillinger. For hvis han støter inn i livmorhalsen så er sexen over, det er ufattelig vondt. 

Men bare penetrering blir for kjedelig for meg. Å ta generelt på meg er deilig, men klart at klitoris må få en del oppmerksomhet. Men må absolutt ikke holde på til jeg får orgasme, det klarer jeg selv. Men ikke bare kjør på ut og inn, det er kjedelig. 

Anonymkode: 7f60e...6a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jatakk til alt det tekniske du lister opp. Noen ganger litt fort og så sakte og rolig. Litt pause og litt kosing (puppekos gir meg ingenting, så det trenger jeg ikke, men kyssing og stryking og fingring osv er bra)

I det siste har jeg fått skikkelig sansen for å ri og da liker jeg at mannen støter i mot. Fort. Men for at det skal være deiligst mulig må jeg lene meg litt bakover og holde meg fast i armene til mannen og ri skikkelig. Det går i sånn tempo at senga dunker i veggen. 

Blir kjapt sliten av den og så liker jeg å koseknulle. Rolig i misjonær der mannen sitter på knærne og jukker inni meg mens jeg f.eks bruker vibrator på klitoris. 

Og så kan vi avslutte med anal. Masse glid og rolige bevegelser. Liker best anal fra siden eller misjonær, noen ganger blir anal i doggy vondt. 

Anonymkode: 084a0...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra innlegg TS! 

Anonymkode: c9739...f2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At klitten stimuleres. Gjør den ikke det er sexen dårlig uansett. 

Anonymkode: 79cc2...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, du er sammen med en du liker og tenner på. Dere har varmet hverandre godt opp, og er kåte og klare. Når det kommer til selve samleiet, hva er det som avgjør om du som kvinne synes at en mann er «god i senga» og «kan å bruke utstyret sitt,» som ofte sies?

Ingen fasit selvsagt, men har dere noen gode tips til oss menn som ønsker å tilfredsstille og gi nytelse?
Jeg prøver å vise at jeg er kåt på henne, være i øyeblikket, merke meg hva hun responderer ekstra på å og gjøre mer av det, men det er ikke alltid så lett. I hvert fall ikke hvis jenta er litt reservert eller ikke viser tydelig med lyd, bevegelser, uttrykk osv hva hun liker.

Selve penetreringen, hva funker for deg her? Begynne rolig, hardere etter hvert? Vinkelen/hvor i skjeden man «treffer» /teknikk? Kraft, rytme, tempo, lange/korte støt, frem og tilbake heller enn ut og inn? Variere rytme/fart ofte eller ikke?

Hva liker dere at han gjør med hendene? I misjonær, er det avgjørende å bruke hendene til annet enn å holde seg over deg? Stimulere klitten, ta på puppene, rumpa, stryke, holde deg fast?
Spesielt dette med å hjelpe til med å stimulere klitten i misjonær sliter jeg med å få til. Føler det blir klønete og ikke gir henne noe. Gode tips her, eller liker dere best å gjøre det selv?

Dette så litt teknisk og usexy ut når jeg leste gjennom, men kanskje er det som må til for at vi menn skal klare å omsette de mer diffuse rådene i praksis 😊

Disse svarene vil jo være hva jeg synes er "riktig" uten at det nødvendigsvis vil være riktig for alle.

Reservert jente: jeg er selv det, muse stille under akten. Men pustingen min, om han følger med, er viktig. Var en gang med en som brukte fingrene og virkelig traff midt i blinken! Sluttet å puste for det var helt fantastisk. Men ellers når jeg nermer med går pusten raskere (som også er litt flaut hvor høylytt jeg føler meg 😅).

Penetrering: for min del trenger det ikke vare for lenge, altså et normalt samleie er helt fint. Sier dette da jeg aldri har fått orgamse gjennom penetrering. Ikke alt for mange kvinner som klarer det. Og enn om det er godt, kan en fort bli sår og litt "er ikke dette over snart" om det holder på for lenge. (Selve penetreringsdelen av akten da, for å presisere). Men de beste med penetreringen er hardt og raskt, med et unntak. Start sakte, veldig sakte; Jeg liker godt selv å kunne få et lite minutt etter han skyver inn for å bli vandt med størrelsen. Gjerne litt rolig start, for å igjen kunne kjenne på og bli vandt med størrelsen og så hard og raskt :) 

Liker selve penetreringen etter oral, da har gjerne jeg fått mitt og han kan da få sitt (det er liksom over når han er ferdig :) som er målet med penetrering). Skifte stilling... kan både vere kjekt men og noen ganger slitsomt. Ville sett ann situasjonen på den. Kan både være "hot and not".

Hendene: ikke feil med klitoris stimulering, det kunne kanskje faktisk fått meg i mål :) Men om han ønsker å stimulere puppene, så kan han fint det. Men selv er jeg lite følsom der, men liker også å gi, så om ham vil ønsker. Synes også selv det er vanskelig å ta hendene ned selv, han ligger jo liksom oppå i misjonær stilling 😅 

Ikke heller 100% feil med kyssing under akten, intimt 😍 Da stopper kanskje litt inn og ut action, men det går fint :) 

Vet ikke om du ble så mye mer klokere på dette, men ja :) 

Mye kan også komme fra å spørre henne hva hun liker. Viktig med god kommunikasjon :) 

Anonymkode: aa603...608

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns egentlig du kan tenke litt mer på deg selv. Det er ikke ditt ansvar alene at man har det bra i senga. Hva man liker burde kunne komme greit fram utifra kroppslig kommunikasjon.

Hva man liker kan dessuten variere noe veldig avhengig av person og humør.

Jeg syns det høres litt stressende ut om du kun tenker på hva som er godt for den andre.

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, visp said:

Jeg syns egentlig du kan tenke litt mer på deg selv. Det er ikke ditt ansvar alene at man har det bra i senga. Hva man liker burde kunne komme greit fram utifra kroppslig kommunikasjon.

Hva man liker kan dessuten variere noe veldig avhengig av person og humør.

Jeg syns det høres litt stressende ut om du kun tenker på hva som er godt for den andre.

TS, jeg, og sikkert mange andre menn, er opptatt av at kvinnen virkelig nyter sexen. Begynner man å tvile på om hun egentlig gjør det, går det kraftig ut over ens egen tenning. Altså, om hun er kåt, og virkelig nyter (får orgasmer), ja da stiger min tenning og nytelse også. I motsatt fall blir det gjerne en heller kjedelig seanse for begge parter.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Resignert skrev:

TS, jeg, og sikkert mange andre menn, er opptatt av at kvinnen virkelig nyter sexen. Begynner man å tvile på om hun egentlig gjør det, går det kraftig ut over ens egen tenning. Altså, om hun er kåt, og virkelig nyter (får orgasmer), ja da stiger min tenning og nytelse også. I motsatt fall blir det gjerne en heller kjedelig seanse for begge parter.

Selvfølgelig. Ens egen tenning er ganske avhengig av den andres.

Men det er jo to i senga her, og det er vel ikke et livløst vesen han holder på med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Resignert skrev:

Til ts. Som kvinne selv: please ikke sett en direkte kobling mellom nytelse = orgamse. Jeg har aldri fått orgasme med en mann, men kan helt ærlig si at jeg såklart har hatt nytelse av akten! Virkelig. Helt fantastisk annen type nytelse å kjenne han stivne til og legge seg oppå meg, fantastisk herlig, nei ikke orgasme buzz, men fortsatt nytelse. Med en av mennen jeg har vert med... ja sjønte jeg de kvinnene som faker. For han ville nestne ikke gi seg. Jeg faka ikke, for hadde helt ærlig ikke kunnet forklare meg om jeg senere skulle få en orgasme som da hadde vert helt annerledes enn det jeg faket.

Kvinnens orgasme er ikke bare mannens oppgave. Det trengs litt av en kvinne for å oppnå, og å ha et så stort press på seg... da er det nesten garantert at hun ikke får noen orgasme. Da blir tankene kun rundt "okay, nå må jeg jo bare komme!" Og da forsvinner den jo helt. 

Anonymkode: aa603...608

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er kjemi og det mentale 70% av greia, i tillegg til variasjon av de tingene du nevner.

Da ikke variasjon i en og samme akt, men generelt over tid. Litt av noe den ene gangen, og noe annet når man er i humør til det. 

Anonymkode: 66c71...ac6

AnonymBruker
Skrevet

Forspill: Pupper i fokus, kyssing både med og uten tunge, ørebiting og nakkekyss, stryking på rumpa 

Penetrering: Jeg liker best at vi begge sitter og jeg er da oppå, får da multiorgasmer 

Oral: G-punkt stimuli gjerne sammen med stimulering av klitoris

Anonymkode: 8f080...85e

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vinkel er viktig, men det blir samtidig kjedelig om man bare holder seg til en og samme vinkel og posisjon hele samleiet. 3-4 posisjoner liker jeg best, da over ca 15-25 minutter.
Vinklene jeg syntes stimulerer best er at jeg ligger på siden og han enten stikker den inn på siden bakfra, eller mens han på en måte står over meg (som han gjør i misjonær, bare at jeg ligger på siden med rumpe stikkende ut). Gjerne mens han holder et godt tak om nakken min eller hendene mine.
CAT posisjonen er en fulltreffer og stimulerer veldig bra, i den foretrekker jeg både sakte dype støt, og noe pumping. . At mannen roterer med hoftene mens penis er inni meg er utrolig deilig, BARE inn og ut stikk er egentlig ikke så digg.
Ja det er avgjørende at han bruker hendene sine til å ta på meg, klype meg litt i puppen og stimulere klitten min. I misjonær er det en vanskelig stilling å stimulere klitt i, derfor er CAT posisjonen så bra, fordi der blir klitt stimulert av skambenet til mannen.
Posisjoner som gjør det lett tilgjengelig å stimulere klitt er en mer oppreist versjon av misjonær, der han står mere på knærne enn å "ligge" over meg.

Variere fart og kraft er viktig, det værste jeg vet er en som bare peiser på i samme fart og kraft (ofte da så fort han klarer  ) og tror at det er supergodt for meg bare fordi det er supergodt for han. (Søk på youtube "sex and the city rabbit sex" , helt grusomt hahaha HUFF!)  Sakte fart stimulerer sansene mye mer enn kjapp fart, så det er veldig deilig med sakte dype støt som en avbrekk der han knuller meg dypt og intimt, men det blir for kjedelig og ensformig med sakte sex hele seansen. Veksle på er best :)

Oralsex er også avgjørende for at et ligg skal gå fra Ok til Bra, både som foreplay, og underveis i samleiet. Jeg liker en mann som holder på med meg lenge, og siden menn kommer raskere enn kvinner er det fint at han tar en penetreringspause et par ganger og går ned å slikker meg så min orgasme kan fortsette å bygges opp mens han får en pause. Får jeg ikke orgasme så har hele seansen vært bortkasta for min del, og jeg liker best når jeg får flere orgasmer, for når først en har kommet er jeg mer sensitiv og kåt og får lettere orgasme nr to og tre. Her hjemme pleier vi å gjøre det sånn at han fingrer eller slikker meg til orgasme først, så penetrerer meg og jeg nesten får orgasme igjen, så slikker han meg litt igjen som tease, og penetrerer meg igjen og jeg kommer, så trekker han seg ut og stryker på meg kysser meg og vi puster ut litt, så penetrerer han meg igjen til vi begge kommer på likt til slutt :)

Anonymkode: e5afe...65a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Don of Desire på youtube ! :)

Anonymkode: e5afe...65a

AnonymBruker
Skrevet

Vi er jo alle forskjellige som kvinner også. Selv blir jeg mer passiv jo mer kåt jeg blir. Så da er det alltid mannen min som gjør meg tent, og da kjæling bryster, forsiktig slikking, og ved samleie tidspunktet så har han langsomme og dype støt. Helt ut og helt inn.  Det er same prosedyre hver gang, og av og til tenker jeg at mannen min må synes jeg er kjedelig eller veldig passiv da. Men jeg liker det slik og klarer ikke konsentrere meg om masse fysiske aktiviteter hvis jeg samtidig skal nyte Max. Så da blir det altså til at jeg ligger ganske langflat... og alltid misjonær. Jeg har aldri fått flere orgasmer på rad.  Når jeg får mitt klimaks merker alltid mannen min det og han kommer da samtidig. Så ca 10 minutter etterpå liker ingen av oss mere sex på ca en uke. Da er det samme pån igjen neste uke.

Anonymkode: dbc55...6c4

Skrevet

hvis jeg er veldig kåt og klar elsker jeg å bli knulla hardt, helst bakfra. liker forspill hvor han bare stryker med veldig lette fingertupper, nesten som en fjær, over kroppen min, lenge og sakte. helst bare over hals og skuldre, langs magen og ned mot hoftebeina, og opp på innsiden av lårene mine og helt mot trusa i starten, før han liksom kommer til puppene, nipplene og til slutt over fitta mi uten at han sprer den eller går inn i meg, men bare teaser leeenge, men lette fingre og kyss. da blir jeg sykt tent. liker misjonærsilling med rumpa litt opp under en pute feks, og beina opp i lufta eller rundt ryggen hans, og at han går sakte inn og ut og presser seg litt opp mot magen min når han er dypt inne i meg. liker også å bli fingret litt opp mot magen, eller at han legger den andre hånda forsiktig oppå nederste del av magen min mens han fingrer meg, sånn at jeg squirter. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En hver kvinne har sine preferanser. Et hvert samleie er sitt eget lille eventyr. Du må altså leke deg frem sammen med den kvinnen du er sammen med. Det fine med å være sammen med samme kvinne over tid, er at du lærer deg _hennes_ preferanser. Etterhvert vil du lære deg å tune in på "hvordan skal dette samleiet bli?" Er det er emosjonelt, várt øyeblikk, eller bang bang? Er hun sinnsykt kåt eller må hun jobbes med? Er hun en som viser deg med hender, kropp og lyder hvordan hun vil ha det, eller er hun mer sjenert og stille? 

Det viktigste du gjør som mann er å gi din kvinne trygghet til å være seg selv fullt ut. Når hun slapper av og er trygg på seg selv får du overraskelsene.

For meg er en som er god i senga en mann som klarer å lese meg, som leker sammen med meg, og er tilstede i øyeblikket. Det mest usexy og avtennede er usikre, fomlende menn som er redd for å gjøre feil. 

Anonymkode: 7ee97...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...