AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Vi har hatt en greie i omtrent et år. Hver gang vi møtes bare gnistrer det. Prøver å glemme ham, for han er virkelig ikke bra for meg. En yngre fyr som fester for mye, jobber for mye og alt som er viktig for meg krasjer. Som politikk (stemmer på helt motsatt side av skalaen, og akkurat det er en dealbraker for leg vanligvis), musikk, hobbyer osvosvosv. Vi møtes ikke så ofte fordi jeg tar ikke initiativet til det. Han spør om å treffes. Jeg svarer bare vagt, kanskje en dag. Bare jeg får melding eller snap av ham, eller ser ham på butikken får jeg sommerfugler i magen.. møter jeg han på byen havner vi alltid i et hjørne og råkliner før vi går hjem og fortsetter.. klarer ikke å holde fingrene unna hverandre🙈 Har aldri møtt noen som får meg til å føle på den måten?😖 Hjelp!! Hva gjør jeg?? Klarer ikke å få meg til å kutte ham ut på sosiale medier, kommer uansett til å ikke klare å holde meg unna hvis vi treffes ute. Må jeg slutte å gå ut?? (Er bare tre uteplasser her så det er store sjanser for å treffe han!) Vet jeg blir knust om han finner seg en dame (samtidig som jeg dater en annen mann...) Argh!!! Anonymkode: 164fa...7b9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Det er ikke slik at man må være like for å fungere som par. Hva man stemmer er iallefall fullstendig urelevant (med mindre han er nasist, rasist eller noe sånt). Fester kanskje mindre om han får seg dame og. Jeg ville prøvd, det er åpenbart kjemi. Anonymkode: a839d...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Det nytter ikke å basere et forhold på kjemi over tid. Dersom dere er altfor ulike eller at han har en holdning på et område du syns er så viktig at det er en viktig personlig del av deg og ditt livssyn så er ikke forholdet liv laga. Over tid er nemlig de tingene så mye mer viktig og grunnleggende enn hvor bra dere matcher i senga. For du kan matche bra seksuelt med din verste fiende. Det ville uansett ikke være livet du ønsker deg av hensyn til egen selvrespekt. Jeg syns altfor mange ignorerer dette og fokuserer så i overkant mye på hvor bra sexen er de få timene i livet det varer. Du vet han ikke er en match i henhold til din personlighet og livssyn, så det er bare å innse det og bruke dette for å kutte av all kontakt. Slette på SoMe også. Sorry ass. Du vet hva du vil og må. Det kan kun bli uforpliktende sex. Alt annet blir trøbbel resten av livet. Anonymkode: 8bc04...d81 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at man må være like for å fungere som par. Hva man stemmer er iallefall fullstendig urelevant (med mindre han er nasist, rasist eller noe sånt). Fester kanskje mindre om han får seg dame og. Jeg ville prøvd, det er åpenbart kjemi. Anonymkode: a839d...5fe Helt uenig. Er man ikke like på mange måter så har man ikke noe bra forhold i lengden. Et forhold kan ikke bygges på bare sex. Og politisk ståsted er helt relevant for å etablere en fremtid sammen og fungere sammen i en hverdag. Politikk er ikke bare hva man stemmer, men hvordan verdisyn og menneskesyn man har, og hvordan holdninger og prioriteringer man lever med og hvordan man vil forme verden for de neste generasjonene. Noe så lite som at den ene kildesorterer og den andre ikke bryr seg om det kan være med å ødelegge et forhold, og tenk da på uenigheter på de store spørsmålene når det kommer til kriger, økonomi, skatter, fremtid osv. Til ts: Det er nok lurt å enten bare nyte sexen og flørten og være helt bevisst på at det aldri blir noe annet uansett, og bruke han til sex og flørt til du finner en annen mann. Eller begynne å gå på litt andre type steder en god stund så du unngår han, eller si til deg selv at du ikke vil kline med han mere (prøv å tenk på hans negative sider, f eks jeg kunne aldri hatt genuin respekt for en med motsatt politisk ståsted som meg så kunne ikke delt noe så intimt som sex med en jeg var så uenig med og som hadde dårlige holdninger til samfunnet forhold til mine) så når han prøver seg på utestedet sier du at du ikke gidder, og går å snakker med noen andre i stedet for å la han ta opp tiden din. Anonymkode: 48b1c...498 2
Isambard Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har hatt en greie i omtrent et år. Hver gang vi møtes bare gnistrer det. Prøver å glemme ham, for han er virkelig ikke bra for meg. En yngre fyr som fester for mye, jobber for mye og alt som er viktig for meg krasjer. Som politikk (stemmer på helt motsatt side av skalaen, og akkurat det er en dealbraker for leg vanligvis), musikk, hobbyer osvosvosv. Vi møtes ikke så ofte fordi jeg tar ikke initiativet til det. Han spør om å treffes. Jeg svarer bare vagt, kanskje en dag. Bare jeg får melding eller snap av ham, eller ser ham på butikken får jeg sommerfugler i magen.. møter jeg han på byen havner vi alltid i et hjørne og råkliner før vi går hjem og fortsetter.. klarer ikke å holde fingrene unna hverandre🙈 Har aldri møtt noen som får meg til å føle på den måten?😖 Hjelp!! Hva gjør jeg?? Klarer ikke å få meg til å kutte ham ut på sosiale medier, kommer uansett til å ikke klare å holde meg unna hvis vi treffes ute. Må jeg slutte å gå ut?? (Er bare tre uteplasser her så det er store sjanser for å treffe han!) Vet jeg blir knust om han finner seg en dame (samtidig som jeg dater en annen mann...) Argh!!! Anonymkode: 164fa...7b9 Høres ut som dere bør bli et par. Folk langt ute på venstresiden er ikke så ille som folk sier, så du får gi ham en sjanse. Dere kan kjøre debatt til dere er røde i kinnene, og så kline litt kanskje. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har hatt en greie i omtrent et år. Hver gang vi møtes bare gnistrer det. Prøver å glemme ham, for han er virkelig ikke bra for meg. En yngre fyr som fester for mye, jobber for mye og alt som er viktig for meg krasjer. Som politikk (stemmer på helt motsatt side av skalaen, og akkurat det er en dealbraker for leg vanligvis), musikk, hobbyer osvosvosv. Vi møtes ikke så ofte fordi jeg tar ikke initiativet til det. Han spør om å treffes. Jeg svarer bare vagt, kanskje en dag. Bare jeg får melding eller snap av ham, eller ser ham på butikken får jeg sommerfugler i magen.. møter jeg han på byen havner vi alltid i et hjørne og råkliner før vi går hjem og fortsetter.. klarer ikke å holde fingrene unna hverandre🙈 Har aldri møtt noen som får meg til å føle på den måten?😖 Hjelp!! Hva gjør jeg?? Klarer ikke å få meg til å kutte ham ut på sosiale medier, kommer uansett til å ikke klare å holde meg unna hvis vi treffes ute. Må jeg slutte å gå ut?? (Er bare tre uteplasser her så det er store sjanser for å treffe han!) Vet jeg blir knust om han finner seg en dame (samtidig som jeg dater en annen mann...) Argh!!! Anonymkode: 164fa...7b9 Du er billig. Han er en player som vet å spille deg riktig. Jenter tiltrekkes playere (det er biologisk forskning bak), selv om det er usunt for jentene på sikt. Ingenting nytt under solen. Anonymkode: 6389c...551 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, Isambard skrev: Høres ut som dere bør bli et par. Folk langt ute på venstresiden er ikke så ille som folk sier, så du får gi ham en sjanse. Dere kan kjøre debatt til dere er røde i kinnene, og så kline litt kanskje. Det er jeg som er på venstresiden. Klarer ikke helt å forholde meg til folk som syns listhaug er en helt... Anonymkode: 164fa...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er billig. Han er en player som vet å spille deg riktig. Jenter tiltrekkes playere (det er biologisk forskning bak), selv om det er usunt for jentene på sikt. Ingenting nytt under solen. Anonymkode: 6389c...551 Han er ikke en player. Har ikke hatt dame under hele tatt på flere år, ikke en flørt en gang. Dette vet jeg av ulike grunner... Hvordan er jeg billig fordi jeg ikke klarer å motstå EN person? Hadde det vært mange så, men EN person så er jeg billig...😅😂 Hvorfor er ikke han billig da??😂 Anonymkode: 164fa...7b9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 Du gjør deg billig for han? Hore = Billig ovenfor enkelte og alle. Billig = Billig ovenfor en og enkelte. En primær forskjell. For å si det helt ærlig: Han har aldri fått en enklere mulighet enn det du gir han. Og om du er Good med det, så er det jo helt Good. Good! Anonymkode: 6389c...551
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du gjør deg billig for han? Hore = Billig ovenfor enkelte og alle. Billig = Billig ovenfor en og enkelte. En primær forskjell. For å si det helt ærlig: Han har aldri fått en enklere mulighet enn det du gir han. Og om du er Good med det, så er det jo helt Good. Good! Anonymkode: 6389c...551 Nei, ærlig talt. Slutt å kall folk billige. Jeg er ikke en enkel mulighet, for jeg har unngått han lenge, og har svart avvisende mange ganger, men vet jeg ikke kommer til å klare å holde meg borte fra ham. Anonymkode: 164fa...7b9 1
Isambard Skrevet 29. april 2018 #11 Skrevet 29. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er på venstresiden. Klarer ikke helt å forholde meg til folk som syns listhaug er en helt... Anonymkode: 164fa...7b9 Jeg må innrømme at jeg skjønte at du var på venstresiden. Jeg er ikke Frp er, men jeg synes venstresiden er for kjappe til å tenke at de som er uenige må være umoralske. Altså at det er opplagt hva som er rett å gjøre bare man lytter til hjertet. Jeg mener det ikke er fullt så enkelt, og at folk kan ha andre meninger selv om de har gode intensjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #12 Skrevet 29. april 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Nei, ærlig talt. Slutt å kall folk billige. Jeg er ikke en enkel mulighet, for jeg har unngått han lenge, og har svart avvisende mange ganger, men vet jeg ikke kommer til å klare å holde meg borte fra ham. Anonymkode: 164fa...7b9 Der ble du sur. Anonymkode: 6389c...551
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #13 Skrevet 29. april 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der ble du sur. Anonymkode: 6389c...551 😂 Ser jeg har truffet et av disse bitre mannfolkene en i et annet innlegg snakket om, ja! Jeg skjønner det er vanskelig å finne en kjæreste, men å kalle damer for billige fordi de vil ha noen andre enn deg hjelper deg ikke. Bare et tips! Lykke til videre👍 Anonymkode: 164fa...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ærlig talt. Slutt å kall folk billige. Jeg er ikke en enkel mulighet, for jeg har unngått han lenge, og har svart avvisende mange ganger, men vet jeg ikke kommer til å klare å holde meg borte fra ham. Anonymkode: 164fa...7b9 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg er mann, men har det på samme måte. Tenner seksuelt på fullstendig feil damer, alt fra ungjenter til (også gifte) damer 15-20 år eldre. Og de jeg er dypere interesserte i, har jeg store problem å tenne på. Frustrerende at det skal være sånn. Anonymkode: b07a5...ff9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #15 Skrevet 29. april 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: 😂 Ser jeg har truffet et av disse bitre mannfolkene en i et annet innlegg snakket om, ja! Jeg skjønner det er vanskelig å finne en kjæreste, men å kalle damer for billige fordi de vil ha noen andre enn deg hjelper deg ikke. Bare et tips! Lykke til videre👍 Anonymkode: 164fa...7b9 Say what? Hæ? Takk for tipset (?), ... i guess (?)? *Dafuq did i just read* ... Anonymkode: 6389c...551
I Grosny Skrevet 29. april 2018 #16 Skrevet 29. april 2018 (endret) På 28.4.2018 den 20.36, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er på venstresiden. Klarer ikke helt å forholde meg til folk som syns listhaug er en helt... Anonymkode: 164fa...7b9 Jeg kommer opprinnelig fra venstresiden, og liker Listhaug bedre enn Lysbakken. Mer integritet. Jeg er ikke enig med henne, men hun har mer ryggrad enn de fleste på tinget. Frp sin gamle ide var ikke helt lavmoralsk. Reduserte offentlige kostnader er fint for de fattige som egentlig ikke har råd til å finansiere en veldig flott og dyr stat. Endret 29. april 2018 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå