AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Jeg blir ca aldri interessert i menn, er superkresen, og kom ut av mitt første og eneste forhold for et år siden. Har vært sikker på at jeg aldri kom til å finne noen jeg ble tiltrukket av igjen! Nå har det jeg trodde var umulig skjedd og det har flyttet en veldig kjekk og sexy mann i blokka mi! Vet ikke helt hvor lenge han har bodd her, men har møtt på han et titalls ganger over de siste månedene. Vi sier bare hei og hei går det bra, men jeg kunne tenkt meg å bli kjent og henge med han. Er ganske sikker på han liker det han ser han også og at vi er hverandres type i smak! Han ser på meg på en spesiell måte og beit seg sånn sexy i underleppa en gang han holdt døren for meg. Vi blikker hverandre nesten som man gjør med noen man vil ha på nattklubb og han er utrolig sexy Veldig flørtende blikk men snakker ikke særlig sammen, så hvordan kan jeg eskalere kontakten uten at jeg virker billig eller for keen? Vil først og fremst bare bli kjent som venner og henge som naboer, også ta det derfra. (skal kjenne en mann GODT før jeg ligger med han, men tenningen og interessen er der absolutt!) Ganske sikker på at han er singel på måten han oppfører seg, og jeg ser han kun alene eller med kamerater og en gang plystret kameratgjengen hans på meg i bakgården men jeg bare smilte for meg selv og gikk videre. Kan jeg ta initiativ til å snakke mere når vi møter på hverandre, spørre hvor lenge han har bodd her (null problem, men hva sier man etter det utenom Okei?), eller hva han skal i helgen osv (forslag til hva jeg kan spørre om?) eller bør jeg bare være normalt hyggelig og si hei og God helg og vente til han evn tar noe initiativ til å bli kjent? Tenker at det taktisk smarteste er å håpe at tilfeldighetene klaffer på den måten at han sitter med venner i bakgården i sommer og drikker og jeg gjør det samme med venninder og at vi kommer i prat og drikker sammen, men vet jo ikke om den tilfeldigheten kommer til å skje hehe, for jeg har nesten aldri venninder på besøk her heller. Anonymkode: deeac...a8a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Svar til trådtittel: Ja. Anonymkode: c27a6...702 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Hæ? Hvordan er det billig?? Anonymkode: 9d55d...6cf 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Nei, det er ikke billig å bli kjent med folk. Det koster 1009 kr...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Det er billig ja, du bør ikke prøve deg på noen som bor nærmere enn 500 meter fra egen leilighet Anonymkode: 43900...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Makan til seriøse svar her, da. Nei, det er ikke billig, hvorfor i all verden skulle det være det? Ser du noen du liker, så ta sjansen. Ikke vær av de passive jentene som venter på at drømmemannen skal ramle i fanget deres. Du: Har du bodd lenge i blokka? Han: *svarer* Du: Trives du så langt? Han: *svarer* Du: Har du gått turstien som ikke er så langt unna her/har du prøvd byens beste pizza/etc? Jeg viser gjerne vei! Han: *svarer* Dere: *gifter dere og inviterer meg i bryllupet* Anonymkode: 80158...105 17
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 Så lenge du er singel og han er singel... så hvorfor ikke liksom - to halvdeler lager en hel , er vel dette som er den gode gamle måten å møte noen på Anonymkode: 56c98...aed 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Makan til seriøse svar her, da. Nei, det er ikke billig, hvorfor i all verden skulle det være det? Ser du noen du liker, så ta sjansen. Ikke vær av de passive jentene som venter på at drømmemannen skal ramle i fanget deres. Du: Har du bodd lenge i blokka? Han: *svarer* Du: Trives du så langt? Han: *svarer* Du: Har du gått turstien som ikke er så langt unna her/har du prøvd byens beste pizza/etc? Jeg viser gjerne vei! Han: *svarer* Dere: *gifter dere og inviterer meg i bryllupet* Anonymkode: 80158...105 😂 Herlig😘 Anonymkode: 9d55d...6cf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: nattklubb Anonymkode: deeac...a8a NATTKLUBB! LOL! Anonymkode: 91746...64e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du er singel og han er singel... så hvorfor ikke liksom - to halvdeler lager en hel , er vel dette som er den gode gamle måten å møte noen på Anonymkode: 56c98...aed hun tror i sitt eget hode at han er singel, men har på ingen måter undersøkt det. Mange par bor hver for seg så er det sagt, og begynner hun å flørte med han, så plutselig har han drevet utroskap med henne, og det bare på grunn av at hun ikke har undersøkt om han VIRKELIG er singel. Anonymkode: 26679...45f
Trolltunge Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Nei, det må da være veldig praktisk å date en nabo. Så lenge det går bra iallefall. Litt verre om det blir brudd.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hun tror i sitt eget hode at han er singel, men har på ingen måter undersøkt det. Mange par bor hver for seg så er det sagt, og begynner hun å flørte med han, så plutselig har han drevet utroskap med henne, og det bare på grunn av at hun ikke har undersøkt om han VIRKELIG er singel. Anonymkode: 26679...45f Er nå ganske lett å "stalke" noen da, inn på facebook, eller kanskje ts bare rett og slett kan spør (trenger ikke være vanskeligere). Om han da ikke er ærlig, så er det jo ikke ts sin feil. Anonymkode: 56c98...aed
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #13 Skrevet 28. april 2018 5 minutter siden, Trolltunge skrev: Nei, det må da være veldig praktisk å date en nabo. Så lenge det går bra iallefall. Litt verre om det blir brudd. trenger ikke flyttebyrå til å flytte tingene over liksom... Anonymkode: 26679...45f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #14 Skrevet 28. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nå ganske lett å "stalke" noen da, inn på facebook, eller kanskje ts bare rett og slett kan spør (trenger ikke være vanskeligere). Om han da ikke er ærlig, så er det jo ikke ts sin feil. Anonymkode: 56c98...aed hvorfor skal alle stalke igjennom internett, og hvorfor spør dem ikke naboene istedenfor? må jo være noen kjenner noen i en blokk? Anonymkode: 26679...45f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #15 Skrevet 28. april 2018 Nei, ikke billig, men er du sikker på at han er interessert også? Ikke for å være kjip, men ville ventet med å konkludere med at han også er interessert til du har forsøkt å bli kjent. Ikke sikkert han er det, selvom du tror det. Anonymkode: 26e7d...0a8 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #16 Skrevet 28. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke billig, men er du sikker på at han er interessert også? Ikke for å være kjip, men ville ventet med å konkludere med at han også er interessert til du har forsøkt å bli kjent. Ikke sikkert han er det, selvom du tror det. Anonymkode: 26e7d...0a8 Godt poeng. Anonymkode: 26679...45f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #17 Skrevet 28. april 2018 Billig i form av at han har aldri fått en enklere jente enn TS, eller muligheten til det. TS gjør seg billig. Og om det er målet og verden lyser lykke av det, så er jo alt ok, - ell? Anonymkode: c27a6...702
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #18 Skrevet 28. april 2018 På tide kvinner også tar initiativ. Visste ikke at kvinner tenker slik du gjør. Trodde de fleste kvinner hadde null følelser. Anonymkode: 26679...45f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #19 Skrevet 28. april 2018 Nei, i utgangspunktet er det ikke billig å bli kjent med en kjekk nabo. Det kan jo virke ganske søtt. Men det er noe med denne historien du forteller, at dere blikker hverandre, at han biter seg i leppen, at kameratgjengen hans plystrer på deg, som gjør at jeg tenker at denne fyren ikke er ute etter noe seriøst forhold, men at han har lyst på deg. Jeg ville ikke gjort et fremstøt. Han kunne jo ha gjort et fremstøt om han var interessert, med den spenningen som er mellom dere. Anonymkode: 77437...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå