Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere det er mulig å reise tilbake eller frem i tid? Hva tenker dere om bildene under fra 1920 åra som viser ei dame som snakker i mobil, og en fyr med solbriller og moderne t-skjorte? Akkurat dette er jo ikke akkurat bevis, men mange slike tilfeller kan man finne på nettet....  Er kanskje mulig å reise fortere enn lysets hastighet?

91200.jpg.1c6906d2601d384b436e501939f9afba.jpg91198.jpg.2b50c5bfc5f3cc58afdfd5042fa4628f.jpg

Anonymkode: 3a653...c17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I teorien er det mulig, om det noen gang blir mulig i praksis er en helt annen ting.

Anonymkode: 4527f...f38

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra, jeg er den første til å kjøpe billett :) ... men det må jo fungere slik at hele verden går tilbake i tid, ikke bare jeg...  for jeg vil jo gå tilbake for å lage et bedre liv for meg og barna, og da kan jeg ikke ha større barn som bor i fremtiden :fnise:

Anonymkode: 6d776...577

AnonymBruker
Skrevet

I de bildene tolker ts inn noe annet enn det de viser. Det er ingenting på bildene som ikke hører til i perioden de er tatt.

Anonymkode: af909...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være mulig å lage en tidsreisemaskin, men vi mennesker vil ikke være i stand til å reise med den med legemet vårt. Uten legeme derimot... 

Anonymkode: 5460d...122

AnonymBruker
Skrevet

Du har hørt om photoshop eller?

Det går nok an i teorien, men jeg tror ikke det går an i praksis. I filmer og serier hvor dem reiser frem og tilbake i tid så er det alltid noen logiske brister. 

Anonymkode: 60bf1...0a1

AnonymBruker
Skrevet

Tror man kan reise frem, men ikke tilbake. Så jeg kan reise frem og se lottotallene, men får ikke dratt tilbake og spilt dem. :vetikke:

Anonymkode: c4cea...ab3

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2018 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Tror man kan reise frem, men ikke tilbake. Så jeg kan reise frem og se lottotallene, men får ikke dratt tilbake og spilt dem. :vetikke:

Anonymkode: c4cea...ab3

Skulle alle kunne gjøre det hadde førstepremiepotten blitt veldig lav, og plutselig ikke så gøy lenger. Jfr. Bruce Almighty 😂 💸💸💸

Anonymkode: 1f735...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...