Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er dere damer med nesten umettelig seksualdriv som i tillegg har god humor, et normalt sunt utseende og er +\- 30år.. ?

Dere var lettere å finne før :/

Anonymkode: cfa96...73e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er sammen med et ekte mannfolk. ♡

Anonymkode: bc420...bcf

• Liker 2
Skrevet

Vi er allerede i et forhold. :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i nærheten av menn som skriver på dialekt iallefall

Anonymkode: e7c95...915

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i nærheten av menn som skriver på dialekt iallefall

Anonymkode: e7c95...915

Det er bra, for jeg takler ikke kvinner som ikke kan bruke punktum.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi er overalt, men menn syns ikke det er like stas med en dame med umettelig sexlyst når det blir 6 runder om dagen og hun har høyere sexlyst enn han :P Så be careful what you wish for!

Anonymkode: 59a23...f66

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du er god humor da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er overalt, men menn syns ikke det er like stas med en dame med umettelig sexlyst når det blir 6 runder om dagen og hun har høyere sexlyst enn han :P Så be careful what you wish for!

6 runder kan være passe det i en hektisk hverdag. På foreksempel fridager o.l så holder det med én runde egentlig. Altså, så lenge den varer hele dagen;-)

Har vært ilag med damer som har sagt det samme som deg, men har aldri møtt ei som er verre enn meg. Drømmen må jo være ei likesinnet som matcher bra på andre områder også, men får jo ikke i pose og sekk.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 runder kan være passe det i en hektisk hverdag. På foreksempel fridager o.l så holder det med én runde egentlig. Altså, så lenge den varer hele dagen;-)

Har vært ilag med damer som har sagt det samme som deg, men har aldri møtt ei som er verre enn meg. Drømmen må jo være ei likesinnet som matcher bra på andre områder også, men får jo ikke i pose og sekk.

Yeah right! Det er typisk menn å si. Har aldri møtt en mann som orker flere runder hver dag, i lengden. Men å skryte av det i starten, det gjør alle. Helt til en dag, hvor kompisen kommer å må gi deg en pep talk, og si at man ikke kan forvente sååå mye av en fyr. Haha! 

Anonymkode: a9530...0b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yeah right! Det er typisk menn å si. Har aldri møtt en mann som orker flere runder hver dag, i lengden. Men å skryte av det i starten, det gjør alle. Helt til en dag, hvor kompisen kommer å må gi deg en pep talk, og si at man ikke kan forvente sååå mye av en fyr. Haha! 

Anonymkode: a9530...0b6

Det kan hende det er typisk menn å si, det vet jeg ikke, men har jeg noe å vinne som anonym på internett? 

Men uansett så skulle jeg gjerne ønske at seksualdriften var rundt 50% for det er utrolig kjipt å være i forhold med «normale» som ikke har samme forhold til sex.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 runder på minst 1 time hver? Mitt inntrykk er at menn tolerer 15 minutter når det blir så ofte, og da får jo ikke jeg noe ut av det og kan like gjerne legge meg i sengen for en lang og god dildoseanse

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stort sett klar hele dagen jeg, hvis det skulle bli slik, men det er ikke alle menn som får til mange ganger om dagen. Heldigvis betyr ikke sex hele dagen så mye for meg, det er andre måter å kose seg med kjæresten sin på. 

Anonymkode: 528af...d9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 runder på minst 1 time hver? Mitt inntrykk er at menn tolerer 15 minutter når det blir så ofte, og da får jo ikke jeg noe ut av det og kan like gjerne legge meg i sengen for en lang og god dildoseanse

Dildoseansen kan du vel gå for uansett? Har jo plass til den samtidig.

Så lenge en har tiden til rådighet så ja, svært gjerne. Men klart, 6 timer daglig hadde kanskje gått ut over pliktene ellers.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stort sett klar hele dagen jeg, hvis det skulle bli slik, men det er ikke alle menn som får til mange ganger om dagen. Heldigvis betyr ikke sex hele dagen så mye for meg, det er andre måter å kose seg med kjæresten sin på. 

Anonymkode: 528af...d9b

Når en blir kåt av å kose så kan det fort bli problematisk det og. For å sitere en eks; «Ånei, ikke nå igjen..»

Skrevet
På 28.4.2018 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Det kan hende det er typisk menn å si, det vet jeg ikke, men har jeg noe å vinne som anonym på internett? 

Men uansett så skulle jeg gjerne ønske at seksualdriften var rundt 50% for det er utrolig kjipt å være i forhold med «normale» som ikke har samme forhold til sex.

Når jeg er forelsket har jeg i allfall lyst på sex hele tiden. Når ting roer seg, så kanskje 2-3 ganger i uka. :D 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis nesten umettelig seksualdriv er førstekriteriet, er jeg glad jeg ikke oppfyller det...

Anonymkode: 009b2...3d9

AnonymBruker
Skrevet

Er her og nyter singellivet :) bestemmer over mitt eget liv, hva jeg vil spise, når jeg skal sove. Kan legge meg "nedpå"i senga akirta når på dagen jeg lysten melder seg. Spille ps4/PC akkurat når jeg vil. Netflix og chill :) 

Nyter livet. Mannen tar jeg kanskje å ser etter til sommeren :) 

Anonymkode: 880ed...05f

AnonymBruker
Skrevet

Vel, nesten umettelig sexliv kan jo diskuteres, men er mange single +-30 år enda. Vi finnes så absolutt. Men, trust me; vi blir avvist vi også, så det er like vanskelig motsatt vei 😉

Anonymkode: 1ab53...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...