okra Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Hei, Jeg har ganske rette og fine tenner, utenom en tann nederst som ligger bak de andre (det er for trangt for den å få plass imellom) så det ser ganske rart ut. Jeg vil ha sølv/gull tann, er det mulig å trekke denne å få satt inn en tann som passer i gull/sølv? Thanks
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Du må nesten forklare nøyere. Vil du ha ei ny tann som er så smal at den passer mellom de to naturlige? Det vil se veldig spesielt ut. Hva mener du med sølv/gull tann? Det fins ikke. Gulltann kan lages, men ingen går med det hvis den er synlig. Det normale er gull med belegg av tannfarga porselen. Du vil få store problemer med å finne noen tannlege som vil utføre dette, de vil anbefale tannregulering hvis du absolutt må få gjort noe. Anonymkode: 79fc3...3e8 1
okra Skrevet 28. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nesten forklare nøyere. Vil du ha ei ny tann som er så smal at den passer mellom de to naturlige? Det vil se veldig spesielt ut. Hva mener du med sølv/gull tann? Det fins ikke. Gulltann kan lages, men ingen går med det hvis den er synlig. Det normale er gull med belegg av tannfarga porselen. Du vil få store problemer med å finne noen tannlege som vil utføre dette, de vil anbefale tannregulering hvis du absolutt må få gjort noe. Anonymkode: 79fc3...3e8 alright, thanks
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 19 minutter siden, okra skrev: Hei, Jeg har ganske rette og fine tenner, utenom en tann nederst som ligger bak de andre (det er for trangt for den å få plass imellom) så det ser ganske rart ut. Jeg vil ha sølv/gull tann, er det mulig å trekke denne å få satt inn en tann som passer i gull/sølv? Thanks Gulltann der det ikke er plass til en vanlig tann? Trekker du en tann så må du enten ha bro, og dermed file ned tenner for å få broen festet, eller skrue i kjevebeinet for å få festet en ny tann det ikke er plass til. Når du i tillegg ønsker edelt metall i munnen så har du vel også flust av penger til å fikse en gulltann på stift der du ikke har plass til noen tann? Få deg et prisoverslag hos tannlegen og begynn å spare. Gull er dyrt. Sølv brukes ikke lengre i tenner. Anonymkode: b92c3...b63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå