AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Er det flere enn meg som har sett sin egen dame bli pult av en annen mann? Jeg syntes det var veldig opphissende og vil gjerne se det en gang til.Anonymkode: 6e7d2...cf0
Gjest Alterego666 Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Vi har fantasert om det, og synes begge det er pirrende. Ikke gjennomført.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Bare å la det stå til 😊😊 Anonymkode: 64909...363
Gjest Alterego666 Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Det kan fort skje, men det er ikke noe vi jager.
DominantHr Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Dere har cuckold fantasier/legning. Partneren/kvinnen som dere har betegnes gjerne som hotwife. spennende og interessant psykologi som ligger bak. Har møtt noen som dere opp gjennom tidene.
SlemUlv Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 6 minutter siden, DominantHr skrev: Dere har cuckold fantasier/legning. Partneren/kvinnen som dere har betegnes gjerne som hotwife. spennende og interessant psykologi som ligger bak. Har møtt noen som dere opp gjennom tidene. Eller... man bare liker å se partneren sine kose seg med andre.. Cuckhold inneholder gjerne også nedvergelse, som ingen har har snakket om. Selv elsker jeg å se min Kjære har sex med andre, men kun om jeg har mulighet til å bli med selv. 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 22 minutter siden, SlemUlv skrev: Eller... man bare liker å se partneren sine kose seg med andre.. Cuckhold inneholder gjerne også nedvergelse, som ingen har har snakket om. Selv elsker jeg å se min Kjære har sex med andre, men kun om jeg har mulighet til å bli med selv. Pulte ei kjerring en gang mens mannen så på. Det var ingenting for meg, altfor forstyrrende og av tennende med andre rett ved siden av. Spesielt med en blekfeit gubbe som peser å drar i sin halvslappe kuk. Men så har jeg vært med på en "nesten" firkant med et annet par. Det vil si vi var 2 kompiser som sjekket opp hver sin venninne på danskebåten (eller var det Kielferja?). Lugaren var trang, og sengene stod veldig nær hverandre. Den seansen var mye mer opphissende og sexy enn det "pule kona mi"-opplegget. Anonymkode: 9d17d...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Eller... man bare liker å se partneren sine kose seg med andre.. Cuckhold inneholder gjerne også nedvergelse, som ingen har har snakket om. Selv elsker jeg å se min Kjære har sex med andre, men kun om jeg har mulighet til å bli med selv. Du har skjønt det. Er absolutt ikke cuckold om jeg synes det er opphissende å se henne bli pult. Hilsen TS Anonymkode: 6e7d2...cf0 2
FactsOverFeelings Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 Cucks er noen snåle folk for meg, jeg har nada forståelse for det. Men hver sin smak. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 "Bli pult"? Jeg skjønner nesten ikke språkbruken, jeg. Vil dere se på at kona/dama har sex med en annen, forspill og det hele, eller skal hun "bli pult"? Hva hvis det er hun som rir ham? Høres ut som en fantasi dere liker å snakke/skrive om, ikke virkelighet. Anonymkode: e9021...b24 2
jabx Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har skjønt det. Er absolutt ikke cuckold om jeg synes det er opphissende å se henne bli pult. Hilsen TS Anonymkode: 6e7d2...cf0 Det er jo nettopp det som gjør det til cuckolding.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 Jeg har tatt tispa på fersken med hannhunden en gang, absolutt ikke opphissende. Synes det hele var ganske pinlig egentlig, der hannhunden ble låst fast i kjønnet hennes. Glad kvinner ikke har den egenskapen, for jeg er ikke typen til å kose etter at jeg er ferdig med sengegymnastikken :-) Anonymkode: e8288...5ae 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. april 2018 #13 Skrevet 28. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har skjønt det. Er absolutt ikke cuckold om jeg synes det er opphissende å se henne bli pult. Hilsen TS Anonymkode: 6e7d2...cf0 Enig her også. Dette scenariet rommer mange fler muligheter enn cuckold/hotwife.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 23 hours ago, AnonymBruker said: Er det flere enn meg som har sett sin egen dame bli pult av en annen mann? Jeg syntes det var veldig opphissende og vil gjerne se det en gang til. Anonymkode: 6e7d2...cf0 Jeg har vært sammen med flere menn som har likt det. De delte meg med både kjente og ukjente. Jeg synes selv det er veldig opphissende å være i sånne forhold, men det er en bakside også. Dere skal være veldig trygge på hverandre og greie å skille mellom sex og kjærlighet. Det kan fort ende opp i at den ene blir sjalu eller misforstår noen. Om dere har dette i orden så er det bare å gjøre det, men snakk sammen både før og etter hva det betyr for forholdet deres. Anonymkode: 33370...d11 3
FrihetErAlt Skrevet 30. april 2018 #15 Skrevet 30. april 2018 På 28.4.2018 den 14.16, AnonymBruker skrev: Er det flere enn meg som har sett sin egen dame bli pult av en annen mann? Jeg syntes det var veldig opphissende og vil gjerne se det en gang til. Anonymkode: 6e7d2...cf0 Jeg tenner ekstremt på jenter som liker å bli pult av flere, og ville blitt veldig kåt på om jeg hadde en kjæreste som likte det. Men da vil jeg også gjerne at hun skal vise meg at hun tenner på at jeg tenner på det, og vise meg at hun er min selvom hun liker det 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #16 Skrevet 30. april 2018 8 timer siden, FrihetErAlt skrev: Jeg tenner ekstremt på jenter som liker å bli pult av flere, og ville blitt veldig kåt på om jeg hadde en kjæreste som likte det. Men da vil jeg også gjerne at hun skal vise meg at hun tenner på at jeg tenner på det, og vise meg at hun er min selvom hun liker det Vi har prøvd det en gang, og det var veldig vellykket. Vi drakk vin først så hun følte seg mer avslappet. De dro på soverommet først, og når jeg kom inn stod de og klinte mens han fingret og befølte henne.Hun stønnet av kåtskap og det virket som hun var i sinn egen verden, hvor hun virkelig nytet sexen han ga henne. Tror de holdt på i snart en time før jeg og henne gikk og la oss sammen. Anonymkode: 6e7d2...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #17 Skrevet 14. februar 2019 Vi er et par som tidlig i forholdet fant ut av begge tente på tanken ved å involvere flere. Vi har siden truffet noen par og mann. For meg som mann, er det mest opphissende å tenke på at dama har sex med en mann til. Hun tenner veldig på å ha sex med to menn samtidig. Forholdet vårt er et fint og trygt forhold, men jeg var litt redd for at sjalusi kunne bli et tema og hun var spent på om jeg ville like henne like godt etterpå. Det ble ikke noe sjalusidrama, tvert imot, og hun har oppdaget at jeg liker henne om mulig ennå mer. Har opplevd utroskap i tidligere forhold, og det kan ikke sammenliknes. Det var helt jævlig og ikke akkurat noe å få ståpikk av. Som noen nevnte er det å ville se dama med en annen mann ikke korrekt å definere som Cuckold. Til det kreves det en maktfordeling mellom bull og cuck, og gjerne ydmykelse. Ydmykelse som mannen tenner på. Slik er ikke jeg, og slik oppfatter jeg heller ikke trådstarter å være. Det finnes mye forskjellig innenfor sjangeren. Noen praktiserer å være Cuckold men hvor mannen alltid er med. Andre tillater at hun kan kos seg på egenhånd. Tror hun kalles Hotwife i begge tilfeller. Det TS og jeg er, er definert som Stag. Madammen i den settingen er en Vixen. Stag & Vixen treffer menn sammen, og som Stag tenner man ikke på egen ydmykelse, men hennes nytelse. Tvert imot er maktfordelingen sammenliknet med cuckold omvendt. Jeg er dominant, mens han er gjesten og kan ikke ta seg til rette uten videre. PS! Det ligger i korta at hun er med på leken her, det er ikke sånn at hun er mitt objekt eller noe, for de som lurte på det. Dette er noe vi begge ønsker. https://metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/ -Stag Anonymkode: e003f...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #18 Skrevet 14. februar 2019 Han har sett og hørt meg ha sex med en annen, men ikke live. Film og lydopptak fra en tidligere partner (som vet om og aksepterer at jeg viser det til typen min). Han liker det og har nok en liten fetisj for det, men lang vei å gå til å se det live tror jeg! Anonymkode: 5c853...303 1
Noska72 Skrevet 14. februar 2019 #19 Skrevet 14. februar 2019 On 4/28/2018 at 2:16 PM, AnonymBruker said: Er det flere enn meg som har sett sin egen dame bli pult av en annen mann? Jeg syntes det var veldig opphissende og vil gjerne se det en gang til. Anonymkode: 6e7d2...cf0 Har sett en tidligere partner bli pult av annen mann flere ganger og det var like opphissende hver gang:-) Skulle bare ønske at dama æ har i dag hadde ytret ønske om sånne ting også:-) 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #20 Skrevet 14. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Han har sett og hørt meg ha sex med en annen, men ikke live. Film og lydopptak fra en tidligere partner (som vet om og aksepterer at jeg viser det til typen min). Han liker det og har nok en liten fetisj for det, men lang vei å gå til å se det live tror jeg! Anonymkode: 5c853...303 Vi fantaserte om dette i flere år, før vi traff et par for å prate om emnet og kun det. De hadde prøvd litt av hvert og hadde en husvenn som hun så fint kalte det. Mannen var roligheten selv. For min del så kan jeg kjenner på tenningen og spenningen, men lurte jo på om jeg ville bli sjalu. Vi planla derfor å gjør det med små skritt. Første gang traff vi et par da vi anså det som "tryggest" og minst truende. Vi hadde en "tydelig" rød strek på midten av senga, hvor parene kost seg på hver vår side. Det var spennende og få se, bli sett og prate underveis, samt etterpå. Det føltes veldig fort ufarlig. Siden traff vi et annet par og var villige til å gå litt lenger. Min kvinne ble slikket av henne, og jeg var villig til å la det gå ennå lenger. Nå ble det ikke slik og vi traff av andre omstendigheter ikke paret igjen, men jeg følte at jeg "tålte" å dra ting litt lenger. Vinteren 2017 mannet jeg meg opp og sa til dama at nå er jeg klar, og noen måneder senere traff jeg en mann vi hadde valgt ut via en liten screening på cupido 🙂 Han var hyggelig og jeg følte ham ikke som truende. JEg var rett så komfortabel og vi gikk dessuten godt i lag. Dama kom med noen kollegaer å traff oss på det samme utestedet litt senere på kvelden. Det var spennende, vi tre viste om hverandre, men de andre ante ingenting. Så fant vi et tidspunkt som passet og vi møttes på hotell. Regelen var da, av vi ville styre utifra hva som føltes komfortabel. Det meste føltes komfortabel 🙂 Å se henne suge litt på meg, og deretter på ham...hehe, ubeskrivelig. De blikkene hennes var så digge atte fy. Han avsluttet med en orgasme mens han tok henne bakfra (med kondom naturligvis), samtidig som hun sugde på meg. Etter han gikk så hadde vi fantastisk sex bare vi to. Vi traff ham en gang til litt senere og da var han litt varmere i trøya, noe som ikke plaget meg. Hun var også varmere i trøya, og det var litt skummelt og samtidig veldig opphissende. Akkurat slik det skal være. Har dere lyst til å utforske dette nærmere så kan jeg trygt anbefal å ta et skritt om gangen, og kjenne på følelsene i mellomtiden. Blir det for skummelt har man ikke gått for langt, og gikk det bra kan man dra det litt lenger og litt lenger. -Stag Anonymkode: e003f...fd2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå