Gå til innhold

Kan noen hjelpe?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 31 år. Jeg har vært samboer i 15 år og har to barn. Problemet mitt er at jeg vil ut av dette samboerskapet. Har ingen følelser igjen for ham. Men jeg er redd for at jeg ikke er sterk nok til å takle det "helvete" som jeg vet da kommer. Han er veldig glad imeg så jeg vet at han blir knust. Jeg tror også han vil prøve å lage vansker for meg. Så jeg går her og blir mer og mer ulykkelig og deprimert. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg gjøre dette mest skånsomt for oss alle? Er det noen som kan gi meg et råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kontakt et familievernkontor, der må dere uansett i forhold til barna.

Det kan da ikke være mulig at det kommer som en bombe på din mann at du ikke har det bara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner mannen din best. Vet du at han vil skape trøbbel for deg? Har dere snakket om å gå hver deres vei? Om ikke så må du vel starte med å "lufte" temaet...... Ikke gå rundt og bli mer og mer nedfor og deprimert - det løser iallefall ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er glad i deg vil han vel ikke at du skal gå rundt og være ulykkelig og deprimert? Få ham til å forstå at det er det beste for dere begge å avslutte dette forholdet. Det er ingen vits i å prøve å holde ut fordi du gruer deg til å gjøre det slutt. Prøv å forklare på en ordentlig måte hvordan du har det og at du prøver å gjøre det beste for alle. Kanskje han klarer å akseptere det og ikke prøve å lage vansker. Det er jo best for ham også, så kan han kanskje finne en dame som elsker ham tilbake etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis han er så glad i deg som du sier har du ingenting å frykte.

Da vil han forstå, og ønske at du får det bra!

Så ikke vær redd. Han vil helt sikkert synes at du fortjener å ha det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...