Gå til innhold

Gravid etter ons? Hvordan bli sammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I natt hadde jeg med meg en fra byen. Jeg har aldri møtt han før. Vi gikk hjem til meg.. Jeg fikk for meg at jeg plutselig ville ha barn med han!  Han er den fineste jeg har sett i hele mitt liv. Vi hadde ubeskyttet sex.. han spurte ikke om jeg gikk på prevensjon. Men han var veldig full. Nå angrer jeg litt på det og er redd for å bli gravid...men samtidig har jeg litt lyst på en baby, jeg har ingen barn fra før. Er det stor sjans for å bli gravid? Eller tror dere at det går bra? Det skal vel litt mer til for å bli gravid?

Jeg ble veldig betatt av han. Jeg håper han ringer meg i dag, han så han skulle gjøre det. Hvordan kan man få en ons interessert i å date? Er det stor sjans? 

Anonymkode: 64d0d...65c

Hjelpes, du vurderer faktisk sterkt å beholde hvis du blir gravid??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, nå tror jeg at jeg er litt fucked. Jeg dro til apoteket nå, kjøpte eggløsningstest og angrepille.. Angrepillen tok jeg, testen også og den viser at jeg er fruktbar.. Hva gjør jeg nå?? I tillegg har jeg økt risiko for å få blodpropp og det er egentlig ikke bra for meg med angrepille, men det sa jeg ikke til apoteket. Jeg tok også en pepille rett før jeg dro på apoteket. En jeg hadde liggende på et brett jeg aldri bruker.. Nå er jeg kvalm, kanskje jeg bare innbiller meg det. Er skikkelig redd nå, det her var en dårlig ide

Det hjelper absolutt ingenting å begynne med p-piller etter at du har hatt ubeskyttet sex. Om du er redd for blodpropp pga angrepillen, burde du være mer redd for å bli gravid. Les vedlegget som kommer med angrepillen, der står det vanlig symptomer. Dette vil mest sannsynlig gå bra. 

Anonymkode: a50b4...c2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, nå tror jeg at jeg er litt fucked. Jeg dro til apoteket nå, kjøpte eggløsningstest og angrepille.. Angrepillen tok jeg, testen også og den viser at jeg er fruktbar.. Hva gjør jeg nå?? I tillegg har jeg økt risiko for å få blodpropp og det er egentlig ikke bra for meg med angrepille, men det sa jeg ikke til apoteket. Jeg tok også en pepille rett før jeg dro på apoteket. En jeg hadde liggende på et brett jeg aldri bruker.. Nå er jeg kvalm, kanskje jeg bare innbiller meg det. Er skikkelig redd nå, det her var en dårlig ide

... Hvordan tror du p-piller fungerer?

Anonymkode: 6b510...c84

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg spørre om hvor i syklusen du er? På hvilken dag?

Det er overraskende mange som ikke vet hvordan er positiv eggløsningstest ser ut nemlig. Mulig du vet det altså, men mange tror at to streker betyr positiv som på en graviditetstest. 

Anonymkode: 95e6d...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I natt hadde jeg med meg en fra byen. Jeg har aldri møtt han før. Vi gikk hjem til meg.. Jeg fikk for meg at jeg plutselig ville ha barn med han!  Han er den fineste jeg har sett i hele mitt liv. Vi hadde ubeskyttet sex.. han spurte ikke om jeg gikk på prevensjon. Men han var veldig full. Nå angrer jeg litt på det og er redd for å bli gravid...men samtidig har jeg litt lyst på en baby, jeg har ingen barn fra før. Er det stor sjans for å bli gravid? Eller tror dere at det går bra? Det skal vel litt mer til for å bli gravid?

Jeg ble veldig betatt av han. Jeg håper han ringer meg i dag, han så han skulle gjøre det. Hvordan kan man få en ons interessert i å date? Er det stor sjans? 

Lier savner en pasient ..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjør verden så billig?

Enten er du troll alert allerede på trådtittel, uavhengig av hva som helst har du aldri min sympati.

Anonymkode: 6a32c...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være kvinneguidens desidert dårligste forsøk på trolling :blink:

Anonymkode: e8573...994

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har i det minste tatt angrepillen innen fristen, da har du egentlig gjort det du kan gjøre :) Å bli kvalm og å få magesmerter av angrepillen er veldig normalt har jeg hørt. Så det er bare å krysse fingrene for at alt går seg til nå.

Opplever du veldig ille symptomer er det helt innafor å ringe legevakta for å be om veiledning.

Endret av heipådegsann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg. For han var dette garantert bare et ligg og ikke noe mer.  Er du faktisk gravid, så er det sjanse for at du blir alenemor. Du høres veldig ung ut, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rent reellt juridisk har han nå påtatt seg 18 års barnebidrag.

''Bare fordi det var et ONS'' slipper han ikke unna, nei. Hvis vi tenker lovverk, da.

Like reellt er jo tråden et trolleforsøk.

Jeg fant forresten TS (logget inn uten å skjule bruker, og rett etter kom et nytt innlegg fra henne, så så henne i feltet under her du skriver melding over aktive folk i tråden). Relativt ny bruker uten noe innleggshistorikk.

Selv navnet tilsier trolling.

Anonymkode: 6a32c...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker
På 28.4.2018 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Nop. Det er sant. Men jeg tror ikke jeg er det. De fleste har vel sex mange ganger før man blir gravid. 

Men er det stor sjans for at et ons kan utvikle seg til noe mer?  

Er ikke så unge, han blir snart 21 og jeg er 19. Jeg skjønner jo det selv nå at det var en dum tanke, men skjedd har skjedd. Og jeg skal være mer forsiktig neste gang. Vil jo helst vente med barn til jeg er i et forhold, men jeg tenkte ikke slik da jeg hadde drukket. 

Nei mest sannsynlig ikke, du hører nok ikke mer fra han og han vil verken ha deg eller ungen dessverre. Finn deg en seriøs fyr og bli kjent og sammen før dere får unger.

Anonymkode: 08a17...84a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...