Gå til innhold

Kan jeg skrive at jeg ikke er interessert i utlendinger på badoo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interessert i utlendinger og for å spare både dem for likes og meg for å slette dem, kan jeg skrive i bioen at jeg ikke er interessert i dem? Eller blir jeg anklaget for å være rasist da? Det er jo bare mine personlige preferanser 

Anonymkode: d8cb7...998

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart noen kan tenke at du er rasist. Jeg foretrekker heller ikke utenlanske, men ville aldri funnet på å skrive det på et så offentlig sted. Du kan jo få ustabile personer til å hate deg.

Anonymkode: 6aef9...af2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil kontaktes av svensker, så er det jo bare å være ærlig på det.

Anonymkode: 5885e...770

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Man velger partner helt fritt, og ingen kan klandre deg for å ikke ville date utlendinger. Det er likevel en ganske spesiell gruppe mennesker, i hvert fall i mitt hode, som velger å presisere i en beskrivelseg av seg selv at de sorterer på farge eller nasjonalitet. Så det hadde jeg droppet, eventuelt tatt med som en slags advarsel.

Anonymkode: 5f48f...199

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid gjort det.

Anonymkode: e9efa...604

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid gjort det.

Anonymkode: e9efa...604

Dersom du er mann, forstår jeg at du ikke risikerer noe ved det. Men som kvinne ville jeg ikke regnet det som helt trygt.

Anonymkode: 6aef9...af2

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo å resultere i en del, som velger å ikke skrive til deg, da de tenker negativt om noen som skriver noe sånt.

Jeg er selv på badoo, og de jeg blir kontaktet mest av, er fra Sverige, Danmark, Polen osv. Ikke så mange med mørk hud. Hvorfor kan du ikke bare ignorere likes og meldinger av de, du ikke ønsker kontakt med. Man får jo alt for mange likes der inne uansett, og du trykker vel ikke like tilbake bare fordi de har lys hud. 

Jeg burde da skrive, jeg ønsker ikke kontakt med gamle gubber, ingen som stemmer frp, eller deg som bare vil knulle. Men jeg gjør jo ikke det. Synes det og er antennende med menn, som skriver en sånn liste, om hvilke damer de ikke vil ha kontakt med.

Anonymkode: 4ea32...ff0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da synes jeg det er bedre å ignorere. Du fremstår som usympatisk og rasistisk ved å skrive det og da kan du frastøte noen du ønsker å tiltrekke deg, fordi din personlighet fremstår på en svært uheldig måte.

Anonymkode: 584ef...118

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er bedre å presisere hva du er ute etter? Ikke være så opptatt av turn off, men mer opptatt av hva som er dine turn on? 

Anonymkode: 29ad7...636

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville nok heller skrevet konkret hva jeg er ute etter, det er mange måter å formulere seg på. Måten du tenker å formulere deg på, er den "verste måten" i mine øyne, og ja, for meg blir det en rasistisk formulering eller tankegang, selv om det ikke er det du i hovedsaken er. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da synes jeg det er bedre å ignorere. Du fremstår som usympatisk og rasistisk ved å skrive det og da kan du frastøte noen du ønsker å tiltrekke deg, fordi din personlighet fremstår på en svært uheldig måte.

Anonymkode: 584ef...118

Signerer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ærlig talt det kan du bare ikke! Det er ingen menn som skriver "ingen feite damer" heller, og går man på etnisitet så er det faen meg enda værre. Hvordan foreldre har du hatt , du eier jo ikke folkeskikk WTF !

Anonymkode: 78869...ec3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg ikke får feminister så er alt velkommen.

Anonymkode: 665be...c38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ærlig talt det kan du bare ikke! Det er ingen menn som skriver "ingen feite damer" heller, og går man på etnisitet så er det faen meg enda værre. Hvordan foreldre har du hatt , du eier jo ikke folkeskikk WTF !

Alle har jo sine preferanser, og kan faktisk ikke klandres for det. Er forøvrig enig i at det finnes finere måter å skrive det på, og jeg ser strengt tatt ikke problemet i å bare ignorere de man ikke finner tiltrekkende, uansett hvilken etnisitet de har. 

Anonymkode: fa932...e42

• Liker 2
Gjest Mannemann26
Skrevet

Jeg vil ikke ha damer som er lavere en 175 og som veier mere en 70kg..

er love til å ha krav.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner ikke den siden, men det er da ikke ukjent at menn skriver pen, sporty, slank, attraktiv, ønsket pippestørrelse etc. 

Anonymkode: 29ad7...636

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Mannemann26 skrev:

Lov

Siden jeg er alt for nysgjerrig av meg :fnise: hvor høy er du? Siden du ikke vil ha en jente som er lavere enn 175? Jeg er bare 171 da, så da er jeg for lav for deg, men veier hvert fall laangt unna 70!

Anonymkode: 3e1a2...eba

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man velger partner helt fritt, og ingen kan klandre deg for å ikke ville date utlendinger. Det er likevel en ganske spesiell gruppe mennesker, i hvert fall i mitt hode, som velger å presisere i en beskrivelseg av seg selv at de sorterer på farge eller nasjonalitet. Så det hadde jeg droppet, eventuelt tatt med som en slags advarsel.

Anonymkode: 5f48f...199

Helt enig

Anonymkode: 1fa44...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud det kan du ikke skrive! Jeg har selv slike preferanser, men det kunne ikke falt meg inn å skrive dette. Selv en norsk mann ville ha reagert på din beskrivelse og trekt seg unna, selvom han hadde sett på deg som tiltrekkende. Hvordan du presenterer deg har en del å si.

Bare ignorer de som ikke er tiltrukkende, verre er det ikke.

Anonymkode: dd6ad...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...