Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 28. april 2018 #1 Del Skrevet 28. april 2018 (endret) Jeg var på overnatting i ei hytte i natt, og fikk kommentar av ei venninne på at jeg hadde snakket et annet språk i søvne. Har dere snakket fremmedspråk i søvne? Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 28. april 2018 #2 Del Skrevet 28. april 2018 Er det veldig vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg snakker engelsk i søvne i flekkene Er visst særlig om jeg nettopp har sittet på skype og snakket engelsk(gjør det en del). Anonymkode: 385c7...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg snakker finsk språk uten at jeg kan det 😨Våknet selv at jeg prater et annet språk.Eks sa det lignet på finsk😨😨 Anonymkode: 9c855...1cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg snakker ofte urdu til mann hvis han vekker meg og jeg er halvvåken. Jeg til og med tenker over: er det riktig språk jeg snakker nå? Konkluderer med at jeg gjør det og fortsetter. Han forstår ikke urdu. Så vet ikke hvorfor jeg tror det er det språket jeg skal snakke til han 😂 Anonymkode: 5c9d9...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå