Gå til innhold

Sugarbaby & sugardaddy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som har vært i et slikt "forhold" som kan fortelle meg noen erfaringer. Jeg er for tiden student og kjenner at jeg ikke har overskudd til å jobbe ved siden av studiene (tungt studie). Sparepengene forsvinner og jeg har ingen relasjoner til familien, så det er uaktuelt å låne penger derfra. 

Anonymkode: 19432...39b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer du det seriøst?

Du vet at istedet for penger får du ting og tang, også penger antar jeg. Det er det samme som prostituert. Det er bare et fancy navn for prostitusjon. 

Hilsen mann

Anonymkode: c4f0c...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får vel ikke ting du har behov for. Om du ikke har råd til mat må du finne et billigere sted å bo.

Anonymkode: 309e0...1da

AnonymBruker
Skrevet

Kan litt.... Og det er at de som søker sugarbaby søker en fast prostituert. Thats it.
1 av 20 vil gjøre ting som å spise middag og kanskje reise på ferie sammen, men resten vil betale for 1 time med sex og helst hjemme hos deg så kona dems ikke finner ut av noe. Det er 95% menn over 45 år med dvaske pesende kropper.
Har vært på noen dates for å se an kjemien og jeg føler meg alltid skitten og kvalm etterpå, og har aldri gått til det steget med å innlede noe med noen av de, for det de er ute etter er sex på den måten de vil , med en så ung som mulig dame mens kona er hjemme å passer barna og gjør middagen klar for til han kommer hjem igjen.
De snakker ikke til deg som et menneske, men som en hore, og går raskt på å spørre om de får lov til å munnknulle deg, komme inni deg, ha sex uten kondom, hva du syntes om å tisse på dem, ha analsex osv og det er veldig ubehagelig for de første fem minuttene er hyggelige og flere er ganske sjenerte, men når de først går inn på sex så har de ikke noe filter og man føler seg så urespektert. Men de skal jo handle en vare, så for dem er det såklart naturlig og en selvfølge å spørre hva de får.

Anonymkode: 60030...69f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ofte fremstilt på nettsidene som noe trygt og profesjonelt, men egentlig er det høyst seksuelt. Da jeg var yngre tenkte jeg "åh så kult å finne en mentor for business som vil ta meg med på middag og kjøpe ting til meg, og hvis han er pen å se på så blir det flørt og kos i tillegg". Så jeg lgde en bruker og chattet litt rundt. Det var ekkelt. Mannfolka er ekle, de snakker ekkelt og vil du skal gjøre ekle ting. Såå glad jeg aldri møtte noen. 

Noen prøver the girlfriend experience, men der skal du være heldig for å slippe å nedgradere deg selv seksuelt. Det er visse nettsider der ensomme personer betaler for å være nettkjæresten din, tror dere bare chatter og sender bilder.

Kanskje du kan spørre studentsamskipnaden din om de har noen jobber ledige? Som ambassadør, omviser, ta i mot telefoner etc? Det er ofte mindre timer til dagen og mer fleksibelt enn butikkjobber osv.

Anonymkode: 4a9ec...d3b

• Liker 1
Skrevet

Skulle tro vi snakket om fattigdom og nød her. Ha litt selvrespekt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, visp skrev:

Skulle tro vi snakket om fattigdom og nød her. Ha litt selvrespekt!

Det var ikke fint skrevet. Hvis TS lurer på noe så må hun da få spørre. Det er jo tydelig hun ikke vet noe om denne typen ting.

AnonymBruker
Skrevet

Prostituere seg fordi man ikke har overskudd til å jobbe? 😳

Anonymkode: d3cac...293

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke fint skrevet. Hvis TS lurer på noe så må hun da få spørre. Det er jo tydelig hun ikke vet noe om denne typen ting.

Ja, det er veeeeeldig tydelig hun ikke vet noe om denne typen ting. Hun tror helt sikkert det er snakk om å være ledsager på bussen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...