AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Dere menn.. hva er best, å ta den dypt i munnen, eller dra tilbake forhuden med hånden mens man suger på pikkhode bare? Anonymkode: a91ba...cdf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Akkurat det samme som de fleste kvinner foretrekker å bli slikket: VARIASJON. Begge deler, takk. Anonymkode: 02f7b...23a 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Hvilken forhud😜 Anonymkode: f9bb0...03a 1
puppi Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Jøss, begge deler, selvfølgelig, gjerne sammen med 7-8 andre teknikker, som nevnt over, variasjon. 1 hour ago, Leiadenrare said: wow, lurer også om det Virkelig, jeg har innbilt meg att din ekspertise er uslåelig god hva dette gjelder 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken forhud😜 Anonymkode: f9bb0...03a TS her! Eller for de uten forhud «holde godt grep rundt pikken mens man suger på hodet» 🤭 Anonymkode: a91ba...cdf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Definitivt "deep", helt ned Lite som slår følelsen av når halsmuskulaturen stamme godt rundt kuken i det hun bygynner å brekke seg Trekke seg ut og så igjen og igjen osv! Herlig. Anonymkode: 9dc36...ed6 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 4 timer siden, puppi skrev: Jøss, begge deler, selvfølgelig, gjerne sammen med 7-8 andre teknikker, som nevnt over, variasjon. Virkelig, jeg har innbilt meg att din ekspertise er uslåelig god hva dette gjelder Hvilke andre teknikker? (eller kanskje det bør taes i egen tråd? Skal jeg opprette en?) Anonymkode: 73e3d...23f
puppi Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvilke andre teknikker? (eller kanskje det bør taes i egen tråd? Skal jeg opprette en?) Anonymkode: 73e3d...23f Nei, du skal ikke opprette en ny tråd Tenk deg litt om, du kan vel se for deg flere måter å bruke dine hender, fingre, lepper, munn, tunge, ansikt på, enn å kjøre kukken hans dypt neddi halsen din, og suge på penishodet hans? Kun fantasien setter grenser Men tips: gjør du nøyaktig samme ting, lengre enn ett halvt minutt om gangen, er det sannsynligvis en heller kjip blowjob. Med unntak av rett før han kommer
Gjest Overrasket Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: dra tilbake forhuden med hånden mens man suger på pikkhode bare? Anonymkode: a91ba...cdf
GulSitron Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 Jeg pleier å gi BJ med variasjon; litt dypt, folus på hodet, litt fort, litt sakte, mye vakuum, lite vakuum. De jeg har sugd har pleid å si noe når jeg gjør det bra. 1
Sphere Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Selv om ingenting blir deep med meg, foretrekker jeg variasjon. Jeg er klart mest følsom på hodet og punktet under, så om jeg må velge er det et klart fokusområde, men det er deilig visuelt å se den gå skikkelig inn og ut av munnen også.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #12 Skrevet 29. april 2018 19 timer siden, Sphere skrev: Selv om ingenting blir deep med meg, foretrekker jeg variasjon. Jeg er klart mest følsom på hodet og punktet under, så om jeg må velge er det et klart fokusområde, men det er deilig visuelt å se den gå skikkelig inn og ut av munnen også. Hvorfor så opptatt av å få med en kommentar om størrelsen? Hvor liten er den egentlig? Anonymkode: fc901...ea9
Sphere Skrevet 29. april 2018 #13 Skrevet 29. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så opptatt av å få med en kommentar om størrelsen? Hvor liten er den egentlig? Anonymkode: fc901...ea9 Det var jo ganske greit å få med her at jeg ikke får samme opplevelsen av såkalt deep throat som større, og dermed ikke har samme utgangspunkt for å svare på spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, Sphere skrev: Det var jo ganske greit å få med her at jeg ikke får samme opplevelsen av såkalt deep throat som større, og dermed ikke har samme utgangspunkt for å svare på spørsmålet. Hvor stor er den da?? Anonymkode: fc901...ea9
Sphere Skrevet 29. april 2018 #15 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor er den da?? Anonymkode: fc901...ea9 Den rekker helt fra tupp til rot. Kommer ikke til å oppgi mål her. 2
LeneXCII Skrevet 29. april 2018 #16 Skrevet 29. april 2018 Har får ikke komme helt ned i meg, der setter jeg grensen. Prøvde litt, men fikk vondt i halsen. Suger han av nesten daglig, det får søren meg være bra nok 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #17 Skrevet 29. april 2018 Liker begge deler, helst uten å bruke hånda. Veldig bra å bli suget tom, fint med sædkyss. Veldig bra om hun bare spør om å få suge uten at jeg spør. Anonymkode: c83a7...126
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #18 Skrevet 29. april 2018 Liker at hun suger med dypt😊 vi pleier også å spytte sæden over, jeg får kjenne på smaken selv, litt frem og tilbake.. kliner med sæden i munn. Til slutt svelger hun😊👍🏻 Anonymkode: b7554...6be
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #20 Skrevet 30. april 2018 Mann 36 her. Mye meninger ser jeg, og sikkert ispedd noen ønsketenkninger...(?) Nå tror jeg faktisk at de av oss som er så heldige å være sammen med ei som suger ofte og skikkelig, vet at vi er såpass heldige at vi stort sett er godt fornøyd uansett. For meg betyr det mindre om hun tar den deep, det er kombinasjonen av slikking og suging samt litt hender som gjør det til en nærmest himmelsk opplevelse hver gang. Ja så godt er det når det blir gjort bra! Selvsagt stor turn on når hun svelger, får ingen bedre bekreftelse på samhørighet. Anonymkode: b2163...7de 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå