linky Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 sitter her å lurer litt på hva vi skal skrive på forsiden av sangheftet.hva skriver dere? fikk tilsendt et sangheftet av en anne bruker her inne hvor de hadde skrevet: tusen takk for at du ville komme. vi setter stor pris på at du er her for å feire dagen vår. håper maten vil smake, og at du får en fin kveld sammen med resten av gjestene. dette sto under velkommen. syns dette var kjempefint, og vi har tenkt å ha det på fremsiden, men passer det å skrive det til alle, som foreks. foreldre, søsken og forlovere. er jo en selvflge at de kommer da...vet ikke jeg...hva syns dere?
Lille smurf Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Synes det hørtes kjempefint ut, og at det kan brukes til alle!! Vi skal også bruke sangheftet/festprogrammet som "bordkort" ved å skrive navnene på gjestene her, så slipper vi egene bordkort
Gjest Soon Mrs S Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Synes det hørtes kjempefint ut, og at det kan brukes til alle!! Vi skal også bruke sangheftet/festprogrammet som "bordkort" ved å skrive navnene på gjestene her, så slipper vi egene bordkort Vi også - og menyen også
linky Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2005 vi skal ikke bruke sangheftene som bordkort, men jeg kan vel skrive det selvom vi har egne bordkort? eller blir det rart? kjekt å høre hva dere mener?
linky Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2005 nå kom jeg på noe som kanskje er litt bedre. kan jo heller skrive det på arket oppforbi tegningen av bordplanen, og så dropper vi det på fremsiden. kan jo bli litt mye skrift og..eller hva syns dere? blir litt surrete i hodet av dette sangheftet...he he
rutti Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Vi skal bare skrive velkommen til bryllupet vårt, et bilde av oss, og monogrammet på forsiden
Annie78 Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 sitter her å lurer litt på hva vi skal skrive på forsiden av sangheftet.hva skriver dere? fikk tilsendt et sangheftet av en anne bruker her inne hvor de hadde skrevet: tusen takk for at du ville komme. vi setter stor pris på at du er her for å feire dagen vår. håper maten vil smake, og at du får en fin kveld sammen med resten av gjestene. dette sto under velkommen. syns dette var kjempefint, og vi har tenkt å ha det på fremsiden, men passer det å skrive det til alle, som foreks. foreldre, søsken og forlovere. er jo en selvflge at de kommer da...vet ikke jeg...hva syns dere? Jeg synes det var en kjempegod ide, selv om du ikke skal bruke menyene/ sangheftene som bordkort. På den måten føler hver enkelt gjest seg velkommen, tror jeg. Er kanskje ikke alle du rekker å snakke like mye med i løpet av kvelden, og hvis jeg var gjest, ville jeg følt meg ekstra velkommen hvis noe slikt stod på sangheftet mitt. Tror jeg låner ideen, jeg, hvis det er greit... ? :-)
linky Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2005 selvfølgelig er det greit... vi er jo her for å hjelpe..hi hi
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 På forsiden av vårt "sanghefte" stod det: Bryllupsfest for Tex og Texas *bilde av oss* xxxx Velkommen På baksiden stod det: Takk! til alle glade gjester og vel hjem! *bilde av oss* Brudeparet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå