AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 I kveld fikk jeg vite av en kollega at en annen kollega skal klage på meg og en annen medarbeider på personalmøte. Hun skal neven oss med navn så alle får med seg hvem det gjelder. Vi skal angivelig ha snakket sammen og ignorert moren hennes en morning hun kom for å handle. Noe som var veldig respektløst. Dette må være flere måneder siden, for jeg har ikke jobbet en åpningsvakt siden januar, så jeg kan ikke huske hva som har skjedd. Om moren følteseg ignorert så beklager jeg jo det, men dette er i stor grad en selvbetjeningbutikk, så kunder må spørre om de trenger hjelp med noe. Jeg kan godt ta kritikk for ting jeg gjør feil, men er det ikke for dumt å ta det opp på personalmøte flere månedereter at det skjedde? Så hva i all verden skal jeg svare? Anonymkode: a7aaf...373 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Du må bare svare det du sa her Anonymkode: a33b0...c65 20
Trikken Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Ingen skal bli tatt opp med navn på personalmøter. Om det hadde vært meg ville jeg sport kollegaen min om det virkelig var tilfellet at hun skulle gjøre det. Og at jeg isåfall da ville snakke med nærmeste leder om det. 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 Populært innlegg #4 Skrevet 27. april 2018 6 minutter siden, Trikken skrev: Ingen skal bli tatt opp med navn på personalmøter. Om det hadde vært meg ville jeg sport kollegaen min om det virkelig var tilfellet at hun skulle gjøre det. Og at jeg isåfall da ville snakke med nærmeste leder om det. Jeg kunne jo ha gjort det, men jeg har lovet kollegaen som sa dette til meg at jeg ikke skulle si noe til henne. Så vil ikke bryte det løftet. Men tror jeg kommer til å si dette: Jeg beklager om en kunde har følt seg ignorert, for alle kunder skal bli sett og behandles bra uansett hvem de er. Dette er så lenge siden at jeg ikke kan huske nøytaktig hva som har skjedd, så det blir vanskelig for meg å komme med noe motsvar, men om det var opplevelsen til kunden så beklager jeg det, og jeg skal gjøre mitt beste for at ingen andre har en slik opplevelse. Forøvrig setter jeg pris på om du tar det med meg personlig eller sjefen neste gang du har noe å si om meg istedenfor å ta det i plenum. Anonymkode: a7aaf...373 51
MissPierce Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Hadde ventet til møtet, og om hun tar det opp. Så ville jeg ha svart det du skrev lenger opp her, men lagt til om hun ville ha tatt det opp i plenum sånn med navnene deres til alle om kunden ikke var moren hennes. For det er ikke vanlig å henge ut kollegaer sånn. 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Jeg synes også TS burde ta med det hun skrev i åpningsinnlegget om at det hovedsakelig er en selvbetjeningsbutikk og at det er opp til kundene å be om hjelp om de trenger det. Anonymkode: aeb6d...5b8 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Og du burde spesifere at du ikke har jobbet morgenskift siden januar. Da får du fram hvor sykt lenge det er siden det skjedde. Anonymkode: 6af63...9ac 18
applestories Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 Hvilken type butikk er dette? *prøver å holde ytterligere spørsmål og fordommer for meg selv*
The Kitten Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 (endret) 1 minutt siden, applestories skrev: Hvilken type butikk er dette? *prøver å holde ytterligere spørsmål og fordommer for meg selv* Endret 28. april 2018 av The Kitten
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 Ledelsen kommer ikke til å ta det seriøst. Kanskje de sier noe nøytralt om at dere burde være mer obs på kunder, men dette kommer ikke til å få konsekvenser. Sannsynligvis vil dere ikke høre noe mer Anonymkode: b1a1a...d1e 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Denne kollegaen høres fryktelig spesiell ut. Det er det alle andre kommer til å tenke om dette blir tatt opp i plenum. Det understrekes også av det saklige svaret du har skissert tidligere i tråden. Dette er ikke noe å bry seg om. Anonymkode: b0691...bc5 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 Denne kollegaen driter seg loddrett ut, ingenting å bekymre seg for. Anonymkode: a701f...c36 16
Gjest Overrasket Skrevet 28. april 2018 #13 Skrevet 28. april 2018 "Hvordan vise seg frem for alle som uprofesjonell, korttenkt og hevngjerrig, versjon 1.0".
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #14 Skrevet 28. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Denne kollegaen driter seg loddrett ut, ingenting å bekymre seg for. Anonymkode: a701f...c36 Jepp. Tror ikke jeg ville svart noe på sånt. "Anklage" to kollegaer i plenum for at de har oversett moren deres en morgen for over 3 måneder siden... Det blir for dumt. Anonymkode: 6c668...77b 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #15 Skrevet 30. april 2018 TS her. Snakket med den andre kollegaen som skal klages på. Da fikk jeg vite at det sikkert kom til å gå fint, for sjefen synes den ignorerte moren er frekk og ufordragelig. Anonymkode: a7aaf...373 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #16 Skrevet 30. april 2018 Vi har bare din side av saken. Vanskelig å si så mye uten å vite begge sider. Anonymkode: 2f9b1...3e5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #17 Skrevet 30. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har bare din side av saken. Vanskelig å si så mye uten å vite begge sider. Anonymkode: 2f9b1...3e5 Ikke egentlig. TS har ikke spurt hvem som har rett, bare hvordan hun (?) kan svare for seg når en sånn sak blir tatt opp i plenum. Og som du ser på de andre, konstruktive svarene var dette fullt mulig med den informasjonen vi fikk. Anonymkode: d83e3...3a7 8
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. april 2018 #18 Skrevet 30. april 2018 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Snakket med den andre kollegaen som skal klages på. Da fikk jeg vite at det sikkert kom til å gå fint, for sjefen synes den ignorerte moren er frekk og ufordragelig. Anonymkode: a7aaf...373 Høres ut som en dårlig sjef som snakker sånn om sine ansatte til andre ansatte. Glad jeg ikke jobber sammen med noen av dere, høres jo ut som et slarvested hvor baksnakking er helt greit. Endret 30. april 2018 av Dævendøtte skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #19 Skrevet 30. april 2018 Dette er absolutt ikke riktig måte å klage på noen på. Og det bør hun få beskjed fra sjefen om. Så det er hun som mest sannsynlig blir flau etter personalmøte. Anonymkode: 7055f...a0f 1
Minitroll Skrevet 30. april 2018 #20 Skrevet 30. april 2018 Dette blir jo bare sladder. Om en kunde føler seg ignorert, så er kunden i sin fulle rett til å klage til butikksjefen. Men det er ikke normalt at en klage går veien gjennom familie og til personalmøte og appåtil så lenge etterpå. Tror også, som den over her sier, at kollegaen din kommer til å bli flau etter møtet.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå