Gå til innhold

Skrev du er veldig sexy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å flørte med ei på sukker, og skrev til henne jeg synes du er veldig sexy. Dermed ble jeg blokkert. 

Hva er det med norske kvinner? Vil dem ikke høre dem er sexy heller? 

Anonymkode: 27729...012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke særlig smart måte å ha det som fokus i en første samtale med ukjente.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Altså: det er en vilt fremmed person, ikke dama di du henvender deg til. Klart damer reagere negativt når det første du gjør er å gjøre dem til objekter. 

Anonymkode: d645b...3e2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har du sosiale antenner?

Anonymkode: 8c42d...24e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Aaaaaaltfor tidlig....... Ikke det du vil høre når du leter etter en livspartner akkurat. 

Anonymkode: febf7...0da

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Man tar deg ikke akuratt seriøst da nei....

Er du ute etter kjæreste så har du helt feil fokus!

Og om du er ute etter bare sex og bruk og kast, sånn som du gir uttrykk for ved å skrive sånne ting så må du respektere at andre ikke er interessert i det. Ingen som skylder deg å være høflig når de uansett ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 27d92...757

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da en ting jeg har sagt ganske tidlig til alle jeg har vært på date med, og ingen har mislikt det, tvert imot.

Anonymkode: 6b60c...c91

• Liker 3
Skrevet

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde å flørte med ei på sukker, og skrev til henne jeg synes du er veldig sexy. Dermed ble jeg blokkert. 

Hva er det med norske kvinner? Vil dem ikke høre dem er sexy heller? 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da en ting jeg har sagt ganske tidlig til alle jeg har vært på date med, og ingen har mislikt det, tvert imot.

Du har en merkelig logikk. I første innlegg spør du «Hva er det med norske kvinner?» og her skriver du at «Ingen har mislikt det, tvert imot». Så du generaliserer i begge innleggene uten å skjønne at det her blir en logisk konflikt.

Dessuten: Hvis du er så vant til at kvinner på date liker dette, hvorfor blir du da så opprørt for at 1 kvinne ikke liker det?

Og hvordan vet du forresten at det var derfor hun blokkerte deg? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå blander du meg med TS. Vi er to forskjellige menneker :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ellevill said:

Du har en merkelig logikk. I første innlegg spør du «Hva er det med norske kvinner?» og her skriver du at «Ingen har mislikt det, tvert imot». Så du generaliserer i begge innleggene uten å skjønne at det her blir en logisk konflikt.

Dessuten: Hvis du er så vant til at kvinner på date liker dette, hvorfor blir du da så opprørt for at 1 kvinne ikke liker det?

Du siterte to forskjellige brukere.

Ellers enig med siste setningen.

Anonymkode: 5bd43...8cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ellevill skrev:

Det er ikke en kvinne, det er faktisk flere som ikke har anlegg å få høre dem er vakker. Jeg har også brukt ordet vakker. Men det blir blokkering med engang. 

Så hva er det egentlig ei kvinne vil høre. Hun står dagen lang ved et speil, pynter seg, og sminker seg, og tar bilde av seg selv. Er ikke det naturlig å si du er vakker da, eller du er sexy?

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en kvinne, det er faktisk flere som ikke har anlegg å få høre dem er vakker. Jeg har også brukt ordet vakker. Men det blir blokkering med engang. 

Så hva er det egentlig ei kvinne vil høre. Hun står dagen lang ved et speil, pynter seg, og sminker seg, og tar bilde av seg selv. Er ikke det naturlig å si du er vakker da, eller du er sexy?

TS

Se for deg at en kvinne kaller deg veldig sexy, så forstår du litt bedre at det handler om hvem som snakker heller enn hva som sies. Personlig er jeg såpass voksen at jeg tar det som et kompliment og smiler til enhver som måtte si det, om det så skulle komme fra en tannløs gammel dame, men jeg vet at mange synes det er ekkelt å høre sånt fra mennesker de ikke tenker det samme om selv.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du må ikke ta slike blokkeringer personlig. De har mange grunner til å blokkere. Jeg har også opplevd et par ganger å bli blokkert fra noen som bare er inne og ser på profilen min (får melding om at helt ukjent kvinne X har sett på profilen min, for så å oppleve å være blokkert allerede før jeg rekker å se på hennes tilbake). Det bunner nok ut i at kvinnene får mer enn nok oppmerksomhet online og at de ikke trenger å være normalt høflige så lenge de har null risiko for å bli konfrontert med oppførselen sin. Og ja, kvinnene har også mye dårlige erfaringer med menn som nagger og maser og aldri gir seg, og de vet jo aldri om personen i andre enden er normal eller (nok en) weirdo.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe erfaring med sukker, men generelt så siler man jo fort ut folk på disse stedene, og gjerne på tynt grunnlag.

Å blokkere er ikke noe du skal ta så personlig eller se på som en stor ting å gjøre, det er bare en måte å sortere på, sånn at man får snevret inn mer og ikke bare får opp de man allerede har avskrevet hele tiden. 

Du ble nok sortert ut fordi det virket som du bare var ute etter en ting, det er for eksempel en del menn på disse stedene som går fra "hei" til "jeg er kåt, kan jeg få nakenbilde" på fem sekunder. Du er ikke på en vanlig date nå, du må se for deg at du er et anonymt nick blant hundre anonyme nicks hvorav en del av dem sitter med kuken i hånda og leter etter noen å sexchatte med. Du må skille deg ut fra disse, ikke kopiere deres fremgangsmåte med å prøve å dreie det inn på sex så fort som overhode mulig.

Anonymkode: e0504...399

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er for direkte å skrive "du er veldig sexy" allerede før du har møtt noen. Unntatt hvis du er kun ute etter ONS, og denne damen gir inntrykk av å være ute etter det samme. De mennene som har sagt "du er veldig sexy" til meg har gjort det når vi har møttes flere ganger, kjenner hverandre litt, og han har oppført seg fint og gitt meg andre komplimenter tidligere, som at jeg er pen eller sjarmerende eller smart. Når man kjenner hverandre litt og det er klarlagt en gjensidig tiltrekning, så er det mer naturlig å være såpass direkte.

Anonymkode: 1a689...ddd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kreator skrev:

Du må ikke ta slike blokkeringer personlig. De har mange grunner til å blokkere. Jeg har også opplevd et par ganger å bli blokkert fra noen som bare er inne og ser på profilen min (får melding om at helt ukjent kvinne X har sett på profilen min, for så å oppleve å være blokkert allerede før jeg rekker å se på hennes tilbake). Det bunner nok ut i at kvinnene får mer enn nok oppmerksomhet online og at de ikke trenger å være normalt høflige så lenge de har null risiko for å bli konfrontert med oppførselen sin. Og ja, kvinnene har også mye dårlige erfaringer med menn som nagger og maser og aldri gir seg, og de vet jo aldri om personen i andre enden er normal eller (nok en) weirdo.

Jeg har sett flere av kommentarene dine på Kvinneguiden og du slår meg som datingens gud, som om det var du som oppfant hele konseptet. Hvis du hadde vært en avisspalte, hadde jeg konsultert den hver gang jeg kom skjevt ut i denne akk så kompliserte datingverdenen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett flere av kommentarene dine på Kvinneguiden og du slår meg som datingens gud, som om det var du som oppfant hele konseptet. Hvis du hadde vært en avisspalte, hadde jeg konsultert den hver gang jeg kom skjevt ut i denne akk så kompliserte datingverdenen.

:ler:

Anonymkode: 1a689...ddd

Skrevet

Jeg hadde også blokkert deg TS, det virker som du sier at hun er pulbar, det er ikke så hyggelig å si til en dame online i ihvertfall ikke med en gang. Pene damer får så mange sex henvendelser hvert eneste dag på nettet, så de blir blokkert bort ASAP. Sånne gidder jeg ikke å bruke tid på.

Det var en fyr som spurte meg hva er dine "guilty pleasures" ( han spurte meg om dette veldig tidlig) jeg spurte "hva mener du ?" han sa "noe du liker og noe du skammer deg over"  Nei az.. BLOKK

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Charlene87 skrev:

Jeg hadde også blokkert deg TS, det virker som du sier at hun er pulbar, det er ikke så hyggelig å si til en dame online i ihvertfall ikke med en gang. Pene damer får så mange sex henvendelser hvert eneste dag på nettet, så de blir blokkert bort ASAP. Sånne gidder jeg ikke å bruke tid på.

Det var en fyr som spurte meg hva er dine "guilty pleasures" ( han spurte meg om dette veldig tidlig) jeg spurte "hva mener du ?" han sa "noe du liker og noe du skammer deg over"  Nei az.. BLOKK

Det var du som tolket det seksuelt da. Kanskje han håpefullt lurte på om du drikker deg full og besøker karaokebarer alene på ukesbasis? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg tar det som et kompliment, men om noen innleder med det på nettsteder vet jeg jo hva de primært er ute etter. Om jeg selv ikke er ute etter kun sex så er går det i nei-kategorien ja.

Her handler det om dine sosiale antenner- du klarer ikke helt tilpasse hvor du sier hva og vurdere setting/timing.

Anonymkode: 211ca...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...