Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 skryter Christiania Glassmagasin om at man får når man leverer ønskelisten sin der... Men, var innom og leverte listen her om dagen - og champagneglassene ble ikke nevnt med et ord. Syntes det var litt ubehalig å spørre om det der og da... Spiller jo egentlig ingen stor rolle heller, men lover man bort - så lover man bort.. Synes dere jeg kan spørre etter dem?
Gjest Betty Boop Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Vi fikk de uten å måtte spørre! Jeg ville ha spurt ellers.
Loolaa Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har ikke hørt om dette før, men de har altså reklamert med at hvis dere registerer dere der får dere champagneglass? Da synes jeg du skulle spørre så fort som mulig!! Det kan jo være at de ikke vil gi deg noen hvis du kommer tilbake etter en stund. De har kanskje ikke noen oversikt over hvem som har fått og ikke og kan tro at du bare vil ha flere.
ragsan Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Vi er registrert hos Kitch'n, ikke hos Glassmagasinet (har hørt så mye negativt om Glassmagasinet og bryllupslister), og der fikk vi glassene (to vinglass fra Riedel) uten å spørre. Ville nok etterspurt så fort som mulig, ja, kan jo være den dere snakket med bare glemte det...
Coria Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Vi fikk også glass når vi leverte listen. Det er jo et eget felt på listen der de skal krysse av for om de gir glass, så det burde jo være greit å spørre.
aprilbrud Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Vi fikk to glass uten å spørre (visste ikke at vi skulle få noe jeg...). Passet ypperlig at det er samme som vi fikk på bryllupsmesse, OG som vi skal samle på. Kunne dermed skrive 9 stk på ønskelisten på hvitvinsglass (noen bruker de som rødvinsglass) Sentimento fra Hadeland. Syntes det var en fin gave, de koster jo tross alt 249 per stk.
eliassen Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 Det samme har skjedd med oss, ingen glass på oss heller. Men da skal jeg også gå å spørre
Gjest MrsL Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Vi fikk ikke glassene før vi var innom og oppdaterte listen en stund etter at vi leverte den inn
Arwen Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 Vi la ut listen selv på internett og jeg gikk bare i en butikk å spurte etterpå. Gikk fint det.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 Fikk glassene etter jeg leverte ønskelista og det uten å spørre etter dem. Var det noen som har nevnt at de kan byttes inn mot annet serie?
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 Vi feirer ni måneders bryllupsdag til helgen og har ennå ikke fått glassene, "vi er tomme, og ringer opp så fort de kommer inn igjen...."
Blueberry Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 Vi fikk glassene uten en gang å registrere oss... Det var et brudeshow på kjøpesenteret, og dama spurte bare om vi skulle gifte oss, vi svarte ja og plutselig stod vi der med en pose med 2 glass og en haug kataloger. Har enda ikke registrert oss.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå