Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Annser dere det som snylting/ lite voksent å kjøpe tv/ tv anbbonement i foreldres navn når man er nermere 50 og i full jobb ?

Anonymkode: 0e77d...ba9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit. Nrk har hatt monopollisens i alle år, og sender elendig dritt. På tide å legge ned denne møkka lisensen, og la folk velge om de vil betale for noe, eller om de ikke vil ha det. Best hadde det vært om nrk ble helt borte. Vi trenger dem ikke.

Anonymkode: 7d723...367

AnonymBruker
Skrevet

Latterlig og lite voksent, spør du meg. 

Anonymkode: 1b74f...164

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 82bec...854

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit. Nrk har hatt monopollisens i alle år, og sender elendig dritt. På tide å legge ned denne møkka lisensen, og la folk velge om de vil betale for noe, eller om de ikke vil ha det. Best hadde det vært om nrk ble helt borte. Vi trenger dem ikke.

Anonymkode: 7d723...367

snakk for deg sjøl. Jeg trenger NRK

men ja TS, det er teit og snylting.

AnonymBruker
Skrevet

Det er snylting ja. Klar deg uten tradisjonell tv eller bidra. 

Anonymkode: 20ed9...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske barnslig å se på fjernsyn, ja. 

Anonymkode: 97ac5...d56

• Liker 1
Skrevet

Hadde mine  barn vært utflyttet spurt om å få sette nyinkjøpt tv i mitt navn hadde jeg sagt nei, når du er voksen må du ta de utgiftene som følger samme hvor dumme og unødvendige de er

Skrevet

Herregud, finnes det voksne folk som gjør det altså? Jeg kan til nød skjønne at en fattig, ung student gjør det i studieårene for å klare seg økonomisk, men den dagen man er i full jobb går man da over til å betale for seg som normale folk.

• Liker 1
Skrevet
På 28.4.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Annser dere det som snylting/ lite voksent å kjøpe tv/ tv anbbonement i foreldres navn når man er nermere 50 og i full jobb ?

Anonymkode: 0e77d...ba9

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt sært, ville sagt det var mer gjerrigper enn snylting. Ser ikke noe problem med det om begge parter synes det er greit. Bare synes det er sært at man velger å gjøre det når man har ok økonomi. 

Anonymkode: a3c77...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aaaaaldri til å betale den jævla lisensen ;) 

Anonymkode: bc1e2...605

Skrevet

Hvis jeg hadde spurt min mor om dette så hadde hun ikke trodd sine egne ører. Jeg har hatt egen husholdning i 25 år. Hvorfor i alle dager skulle jeg snike meg unna lisensen nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...