Gå til innhold

Skruer til øverste lokk til baderomssluk, hvor kjøper man det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet 1 av de tre skruene som skal holde lokket (det "lokket som er i metall og har mange  hull i seg som skal slippe vannnet ned i sluket) som er oppå baderomssluket. Hvor kjøper man slike skruer og hva heter de? De må tåle vann uten å ruste.

Anonymkode: 49e6e...60e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket sluk er det snakk om? Er det i et dusjkabinett?

Anonymkode: 38eeb...197

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilket sluk er det snakk om? Er det i et dusjkabinett?

På badegulvet, ved dusjen. Jeg har ikke kabinett. Det "lokket" i metall er rundt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er montert for ca 20 år siden.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mistet 1 av de tre skruene som skal holde lokket (det "lokket som er i metall og har mange  hull i seg som skal slippe vannnet ned i sluket) som er oppå baderomssluket. Hvor kjøper man slike skruer og hva heter de? De må tåle vann uten å ruste.

Det er helt umulig for oss å vite hva slags skruer du har på badet ditt. Bruk et skyvelære til å mål diameter og lengde på skruene. Når du kjøper du noen syrefaste skruer med hode som ligner mest mulig på de gamle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den øverste risten skal ikke skrues fast. Aldri sett skruer på slike. Man må jo ofte rense under risten

Anonymkode: b0af8...012

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den øverste risten skal ikke skrues fast. Aldri sett skruer på slike. Man må jo ofte rense under risten

Anonymkode: b0af8...012

Takk for svar :) På min er det tre skruhull på risten/ lokket og på plastkanten som er under. Skruene hører til sluket. Dette er montert av rørleggerfirma.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, prt90 skrev:

Det er helt umulig for oss å vite hva slags skruer du har på badet ditt. Bruk et skyvelære til å mål diameter og lengde på skruene. Når du kjøper du noen syrefaste skruer med hode som ligner mest mulig på de gamle.

Takk for svar med gode råd :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) På min er det tre skruhull på risten/ lokket og på plastkanten som er under. Skruene hører til sluket. Dette er montert av rørleggerfirma.

Da har du ikke slukrist som på bildet i artikkelen. Hva med å ta et bilde å legge ut her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...