Gå til innhold

Hvordan forholder jeg meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen uker siden ble jeg kontaktet av en mann via Facebook. Jeg visste hvem han var via en fritidsaktivitet og vi hadde hilst et par ganger, men aldri snakket sammen. Vi fikk raskt en "god tone" på Messenger, og meldingene "fløy". 

For tre uker side traff vi hverandre ifbm denne aktiviteten. Vi snakket en del sammen, jeg følte vi fikk god kontakt - og vi fortsatte å melde allerede samme ettermiddag. Vi visste vi kom til å treffe hverandre også helga etter, og avtalte på mld. at vi skulle spise middag hos meg i uka som kommer nå. Han sender godmorgenmeldinger, bilder av ting han driver med, vi har kortere og lengre "oppdateringssamtaler" hver dag, og vi begge flørter til tider ganske intenst. Han har sendt forespørsel om å følge meg på Instagram og han har lagt meg til å Snap. I forrige uke foreslo han å ta seg en tur hit, noe han gjorde. Vi hadde en svært hyggelig kveld som ble avsluttet med at han sa at han liker meg godt og veldig gjerne vil bli bedre kjent med meg og med en god klem. 

Allerede morgenen etter takket han for en veldig koselig kveld, og vi meldes hver dag. Humor, hverdagslig "prat", flørt. Men hvordan forholder jeg meg til middagsavtalen vi egentlig har til uka? Ble den "erstattet" av daten i forrige uke? Skal jeg spørre om vi fremdeles skal treffes - eller er det bare masete? Skal jeg gå ut fra at avtalen fortsatt gjelder og spørre om når han kommer - eller blir det altfor mye? 

Jeg er veldig betatt og vil gjerne bli bedre kjent med ham, men ønsker ikke å være for på heller... Og trenger noen innspill, er mange år siden jeg var på markedet og jeg forstår at mye har endret seg siden den gang... Hva er lurt her? 

Blir glad for innspill fra menn - hva tenker dere?

Anonymkode: 3ebff...a9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en enkel melding hvor du spør om han feks er allergisk mot noe eller om det er noe han ikke liker, sånn at du veit hva du skal lage. På den måten får han «beskjed» om at det fortsatt er middag og du får en bekreftelse :P men jeg regner med at middagen fremdeles er en plan altså ;) 

Anonymkode: d27f1...2db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Middagsavtalen gjelder vel fortsatt, og det er viktig at du tar like mye iniativ som han, men allikevel heller ikke tenker at det må være regler om "annen hver gang". Bare send han melding et par dager i forkant og skriv noe som "Hei, tenkte på den middagen... Lyst til å komme hit på xxxdag, eller når passer for deg?" uten for mye smil og styr, men helt casual :)
Så kan det jo være hyggelig om dere lager middagen sammen som en del av daten, der en f eks steker kjøtt mens den andre skreller poteter og kutter grønnsaker. Kjøp inn noe pudding, krem, vaniljesaus, druer og jordbær og lag en enkelt dessert med fruktskål og pudding etterpå som en overraskelse :)

Ta middagen f eks kl 17 eller senest 18, og sørg for at han drar hjem til seg selv og ikke hopp til sengs om du vil holde på interessen :)

Eller foreslå middag på et billigere spisested for å hindre press om seksuell kontakt og kleinhet som det fort kan bli hjemme når middagen er spist opp "ehh hva gjør vi nå?".

Lykke til og hygg deg! :)

Anonymkode: 522e9...371

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Middagsavtalen gjelder vel fortsatt, og det er viktig at du tar like mye iniativ som han, men allikevel heller ikke tenker at det må være regler om "annen hver gang". Bare send han melding et par dager i forkant og skriv noe som "Hei, tenkte på den middagen... Lyst til å komme hit på xxxdag, eller når passer for deg?" uten for mye smil og styr, men helt casual :)
Så kan det jo være hyggelig om dere lager middagen sammen som en del av daten, der en f eks steker kjøtt mens den andre skreller poteter og kutter grønnsaker. Kjøp inn noe pudding, krem, vaniljesaus, druer og jordbær og lag en enkelt dessert med fruktskål og pudding etterpå som en overraskelse :)

Ta middagen f eks kl 17 eller senest 18, og sørg for at han drar hjem til seg selv og ikke hopp til sengs om du vil holde på interessen :)

Eller foreslå middag på et billigere spisested for å hindre press om seksuell kontakt og kleinhet som det fort kan bli hjemme når middagen er spist opp "ehh hva gjør vi nå?".

Lykke til og hygg deg! :)

Anonymkode: 522e9...371

Gode råd😊

AnonymBruker
Skrevet

Tja, mulig jeg hadde ventet lengst mulig med å sende en melding. Synd og si det,menn menn liker faktisk og jakte...har lest meg litt opp og har nå lang erfaring, når jeg er litt stille ( men ikke noe som skal tolkes som spill eller kostbarhet, er bare opptatt med livet som alle andre.. da kommer de løpende. .. Er jeg ekstra betatt og SKAL ha han, bruker jeg faktisk psykologi..

Anonymkode: 100f9...b8e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg ekstra betatt og SKAL ha han, bruker jeg faktisk psykologi..

Har du noen tips?😁

Anonymkode: f2cdf...43e

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen tips?😁

Anonymkode: f2cdf...43e

Vær litt mystisk, oppretthold usikkerhet, la han stå for mye av intiativet, belønn god oppførsel/motsatt dersom ikke ønsket, ha ditt eget liv, vis aldri at du er needy.

Sagt med respekt, en relasjon kan fint bli ekte og god..men man trenger virkelig ikke gi alt på en gang, la han jobbe litt. Hvis du er en god flørter og kan bygge seksuell spenning så er det vinn/vinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...