Lazy Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Bare lurte på, dere menn som er her, har dere sex med dama om hun har mensen eller styrer dere unna? Kanskje mange som synes det er ekkelt med alt blodet. Vi har sex da også, men det er kanskje ikke "normalt". Det er jo like godt uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Må nok ærlig innrømme at det ikke frister å ha sex når dama har mensen og slik har jeg alltid følt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. august 2002 #3 Del Skrevet 13. august 2002 Som du sier, det er jo like godt uansett. Vi har sex selv om jeg har mensen, og som regel i dusjen. Kan fort bli litt søl -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blond Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 Vi har sex selv om jeg har mensen. Innbiller meg imidlertid at jeg blør noe lengre da, men er ikke sikker. Noen med samme erfaring? Pga det tenker jeg ofte på å stå over under den røde perioden, men så er jo ikke det så lett heller da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. august 2002 #5 Del Skrevet 13. august 2002 Hehe... Stivner i hele kroppen den uken, og tankene går vel heller til de vonde leddene enn sex... Og så synes ikke kjæresten det er noe stas å kjøre brannbil, så hvorfor tvinge ham da? Er heller ikke så glad i blodsølet nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #6 Del Skrevet 13. august 2002 Vi tar en ukes pause når jeg har mensen, men det er jo mye godt vi kan gjøre med hverandre, selv om jeg beholder trusa på... Pleier å være ekstra god mot kjæresten min da. Ellers blir det for lenge å vente for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 13. august 2002 #7 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg pleier egentlig og styre fort unna, for det er ikke noe særlig og dra ut stoltheten og det er tørka/ferskt blod på`n osv...... Men (alltid et lite men...)Det er egentlig utrolig men jeg har vært borti et pr jenter før som blei kåt som bare det når de hadde mensen :o , og noen ganger hender det faktisk madammen også. Og da sier jeg ikke nei jeg heller. Exodus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #8 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg og dama mi bruker å ha sex under mensen :blunke: ,vi ser :o ikke vilken periode hun er i men hva kåtheta sier. Det er kåtheta som styrer om vi har sex eller ikke, og ikke kalenderen. :D :D :D Sex er sudt året rundt Men når vi har mens sex :oops: , så er vi i nærhet av dusj/bad(hjemme), og ikke når man er på fjell tur... :blunke: :blunke: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Skrevet 14. august 2002 #9 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har sex med typen min selv, ved den tiden av mnd. Nytelsen og lysten er jo der uansett. Selvom jeg føler at det er litt flaut, kvalmt på en måte. Men det går jo bra. Og pleier ikke å blø noe særlig når vi holder på heller. Men gjør det da på mest diskré steder, for å si det på dne måten, tilfelle lixom.. :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 14. august 2002 #10 Del Skrevet 14. august 2002 Skal vel innrømme at vi styrer langt unna sex i den perioden. Heldigvis, pillene korter den ned til det minimale av 4! dager! Vet ikke helt hva slags syn han har på det, litt ekkelt tror jeg, men jeg får angst ved tanken - uansett hvor kåt jeg kan være. Synest liksom at den perioden er det litt privat. :oops: Og, jeg takler ikke griset, blodet osv. Dessuten - et lite opphold gjør det så godt etterpå!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #11 Del Skrevet 14. august 2002 Vel, dama mi og meg vi onanerer hverandre og visa versa. Men jeg rører bare rundt klitten. Bruk av ob (propp som hun kaller det ) Gjør nytten :D . Dessuten er jo badet bare noen skritt unna..... No problemo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 15. august 2002 #12 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg hadde aldri klart å slappe av hvis jeg skulle hatt sex når jeg har mensen...! Men jeg gjør jo ting for min kjære forde, så han lider ingen nød. Og blir jeg nøden, så tar jeg meg bare en tur i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. august 2002 #13 Del Skrevet 15. august 2002 Ja, sex uteblir (som regel...) en uke når mensen pågår. Hvis det "vrir seg" helt er jo alltid dusjen en bra løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 15. august 2002 #14 Del Skrevet 15. august 2002 Nei...her styrer vi unna når tanta kommer. Men de tre dagene det står på,er det da ingen problem å være avholdene, hverken for meg eller min kjære :o Jeg føler meg ikke spesielt tiltrekkende under den perioden og sender antagelig ikke ut "sex-signaler" heller, så det tenker vi ikke på engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. august 2002 #15 Del Skrevet 15. august 2002 Holder oss unna de 2 første dagene, men etter det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 15. august 2002 #16 Del Skrevet 15. august 2002 Holder meg stort sett unne de 2 første dagene jeg også. Resten av dagene blør jeg såpass lite at det går helt fint å ha sex uten søl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. august 2002 #17 Del Skrevet 15. august 2002 Litt blod har da ikke skadet noen..... etterpå dypper jeg'n bare i vasken, og renser'n godt.... ikke noe problem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå