Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde rektor ha sett på dette som uheldig for flere år siden, ikke som en unnskyldning for å drive en personalpolitikk nå som virkelig er langt over streken. 

Har du involvert verneombudet, TS? Det bør du gjøre, de skal også ta tak i psykososiale forhold, som er det dette handler om. 

Anonymkode: 0c67a...97b

Takk for støtte. Ja, har henvendt meg til verneombudet. Skal ha møte med henne til uka. Kjenner på en psykisk belastning her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville prøvd å ikke ta til meg misnøyen til lederen, fordi den rent objektivt virker grunnløs. Vedkommende har hatt deg som ansatt i fire år, hadde du ikke vært god nok, så hadde de ikke bedt deg om å fortsette å jobbe der. Og dersom de hadde sett for seg en annen "ideell kandidat" med tanke på utdannelse/erfaring etc., så har de hatt FIRE år på seg til å skaffe denne kandidaten.

Du er mer enn god nok, og har gjort deg fortjent til jobben. Fire år som vikar er lenge! Klart du skal ha fast stilling. Gratulerer sier bare jeg. :) Prøv å fokusere på positive tilbakemeldinger og trivsel generelt. Du har trolig elever og kollegaer som ser deg som en verdifull del av skolehverdagen.

Anonymkode: d73cf...b1b

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått i klasse med flere som hadde foreldrene sine ansatt på skolen, det burde ikke være lov. Det er en forskjellsbehandling og tilgjorthet ovenfor de barna og lærerforelderen som er helt åpenbar for oss andre, forstår godt at rektor syns det er uheldig. 

Anonymkode: d1ff2...f10

Så hvorfor fikk hun jobbe der så lenge i utgangspunktet? Latterlig bortforklaring.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, jabx skrev:

Så hvorfor fikk hun jobbe der så lenge i utgangspunktet? Latterlig bortforklaring.

På den ene skolen to lærere med barn på skolen, på den andre skolen  fire lærere med barn på skolen. Gjelder alle, ikke bare en enkelt person. Men har de like dårlig innsikt som ts, så hjelper det jo ikke hva rektor mener. 

Anonymkode: d1ff2...f10

Skrevet

Såklart du skal ha den jobben! Du har fått tilbud om å komme tilbake i fire år der de har hatt fulll mulighet til å velge noen andre. Da sier det seg selv at du er godt kvalifisert. Jeg tipper ledelsen har syntes det har vært behagelig å kunne bruke mye vikarer, så da finner de opp noe for å skremme deg fra fast stilling. De har jo ikke de samme forpliktelsene til vikarer som til faste ansatte, og vikarer står jo gjerne ekstra på for å få mer jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...