AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Mamma\Pappa? Mor\Far? Ditt navn? Anonymkode: 05bc3...8b4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Mine barn sier mamma og det begynte de selv å si. Jeg har aldri lært de opp å si hverken det ene eller det andre. Og siden de er som typiske ungdommer flest så blir jeg vel modern og gamla etterhvert 😊 ❤ Anonymkode: 40403...159
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Jeg har ingen barn selv, men om jeg får liker jeg best mamma og pappa. Det er det jeg er vokst opp med, og det var det mine venner kalte sine foreldre. Mor og far er også helt fint, og noen steder i landet det mest vanlige. Ikke så begeistret for muttern/fattern eller modern/fadere, og med fornavn eller etternavn er bare helt rart. Anonymkode: f7995...fdc
Kalevala Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Hvis jeg kaller dem avkom, kan jeg vel ikke forvente annet enn å bli kalt opphav. De jeg kaller barna mine derimot, de kaller meg mamma. Det er jeg fornøyd med. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Barna kaller meg mamma. Det er det jeg ønsker. Da min eldste hadde en periode der han kalte meg ved navn, rettet jeg han og sa at jeg het mamma for han. Anonymkode: c3ce8...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå