Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:52 #51742 Skrevet i går, 17:52 Vi er ikke så glade i gløgg Spiser du mye marsipan i julen??
Hakkespett1 Skrevet 22 timer siden #51743 Skrevet 22 timer siden Egentlig ikke. Har aldri vært særlig glad i marsipan. Spiser du veldig mye pepperkaker i julen??
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 22 timer siden #51744 Skrevet 22 timer siden Har spist 1 boks med kjøpte , og en god del hjemmelagde. Drikker du alkohol på julaften?
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #51745 Skrevet 22 timer siden Vi drikker aldri alkohol Pleier du å spise en julemiddag enten pinnekjøtt, ribbe, lutefisk eller kalkun før jul??
Stacy__ Skrevet 18 timer siden #51746 Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi drikker aldri alkohol Pleier du å spise en julemiddag enten pinnekjøtt, ribbe, lutefisk eller kalkun før jul?? Det blir ofte det på julebord, så ja. 1
Stacy__ Skrevet 18 timer siden #51747 Skrevet 18 timer siden Pleier du å være ekstra sliten i desember pga alt som skjer? (Julebord, tilsettinger, alt som skal ordnes og styres hjemme)
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #51748 Skrevet 14 timer siden Det slipper vi heldigvis unna Er du glad når julen er over og hverdagen er tilbake??
Stacy__ Skrevet 9 timer siden #51749 Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Det slipper vi heldigvis unna Er du glad når julen er over og hverdagen er tilbake?? Definitivt Men julen er nå fin med barn, det er jo for dem jeg gjør dette. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #51751 Skrevet 5 timer siden Vi synes at helgen er helt ok Har du planer for helgen??
Stacy__ Skrevet 5 minutter siden #51752 Skrevet 5 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi synes at helgen er helt ok Har du planer for helgen?? Dessverre 🥲 Jeg skal på julebord med jobben på fredag. Det er et ork, men må være med i år fordi jeg er med i julebordkomiteen (de tvang meg til å være med :😓) På lørdag er jeg alene med kidsa fordi mannen skal jobbe. På søndag skal jeg ut å spise middag med min bestevenninne, vi har fast tradisjon om å møtes før hun reiser hjem til sin familie for julen. Dette er det eneste jeg faktisk ser frem til denne helga, resten blir bare ork
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå