xQueenKx Skrevet i går, 09:00 #51721 Skrevet i går, 09:00 (endret) Skal ikke det Ser du Stranger Things? Endret i går, 09:00 av xQueenKx Skrivefeil
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #51722 Skrevet 23 timer siden Jeg begynte på den en gang, men falt av etter et par sesonger. Burde jeg fortsette, for den har blitt skikkelig spennende?
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #51723 Skrevet 21 timer siden Vi har aldri sett på den, så vi vet ikke Drikker du kaffe nå??
xQueenKx Skrevet 19 timer siden #51724 Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg begynte på den en gang, men falt av etter et par sesonger. Burde jeg fortsette, for den har blitt skikkelig spennende? Ja, jeg begynte selv flere ganger flr jeg kom skikkelig inn i det. Jeg synes den er verdt å se😃😃 Over til leken og @Ciaran og Ciara sitt spm Drikker ikke kaffe nå, men drakk tidligere idag. Har du alltid en vannflaske tilgjengelig?
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #51725 Skrevet 15 timer siden Det har vi nok ikke Har du drukket julebrus i dag??
xQueenKx Skrevet 14 timer siden #51726 Skrevet 14 timer siden Jeg har drukket en rød julebrus❤️ Liker du å sove på dagen? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #51727 Skrevet 14 timer siden Det liker vi Liker du å være lenge våken om kvelden??
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #51729 Skrevet 14 timer siden Det har vi ikke Har du pyntet mer til jul i dag??
Hakkespett1 Skrevet 12 timer siden #51730 Skrevet 12 timer siden har ikke det tygger du ofte tyggegummi?
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #51731 Skrevet 9 timer siden Det hender Vi har aldri likt rød julebrus noe særlig
xQueenKx Skrevet 1 time siden #51732 Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Det hender Vi har aldri likt rød julebrus noe særlig Har dere et nytt spørsmål?😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå