Stacy__ Skrevet 2. desember #51681 Skrevet 2. desember Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Helt klart som veldig ung sviske. Har noen i din nære familie kledd seg ut og delt ut gaver den 24? Faktisk ikke, vi har aldri hatt tradisjonen der nissen deler ut gaver på julaften i min familie. Hos oss ligger pakkene alltid under treet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember #51683 Skrevet 2. desember Jeg har det hvert år. Har valgt det selv, for det er så mye overfladiskhet og ting en ikke trenger og penger som kan brukes bedre, men det er bare min måte. Resten får kose seg og velge selv. Har du et tent stearinlys i nærheten av der du sitter nå? 1
Stacy__ Skrevet 2. desember #51684 Skrevet 2. desember Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Jeg har det hvert år. Har valgt det selv, for det er så mye overfladiskhet og ting en ikke trenger og penger som kan brukes bedre, men det er bare min måte. Resten får kose seg og velge selv. Har du et tent stearinlys i nærheten av der du sitter nå? Jeg tenner ikke lys lenger pga barna, har småbarn som er overalt 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember #51688 Skrevet 2. desember Vi sier at det teller. Har du spist pepperkaker i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember #51690 Skrevet 3. desember Det har vi Har du kjøpt julepålegg enda??
Stacy__ Skrevet 3. desember #51691 Skrevet 3. desember Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Det har vi Har du kjøpt julepålegg enda?? Jeg er ikke så glad i julepålegg
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember #51693 Skrevet 3. desember Det har vi Har du spist pinnekjøtt eller ribbe i år??
Hakkespett1 Skrevet 3. desember #51694 Skrevet 3. desember Har ikke det Liker du å overnatte utendørs når det er minusgrader??
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember #51695 Skrevet 3. desember Det er vi ikke så glade i Liker du å sove ute på verandaen på varme sommernetter??
Stacy__ Skrevet 3. desember #51696 Skrevet 3. desember Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Det er vi ikke så glade i Liker du å sove ute på verandaen på varme sommernetter?? Liker ikke å sove ute
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember #51698 Skrevet 3. desember Det har vi Har du drukket noe varmt i dag??
Stacy__ Skrevet 3. desember #51699 Skrevet 3. desember Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det har vi Har du drukket noe varmt i dag?? Det har jeg både kaffe og gløgg ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå