Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #51641 Skrevet 1. desember Formen vår er bedre nå, vi begynner å bli kvitt forkjølelsen begge to Har du vært på jobb i dag??
Stacy__ Skrevet 1. desember #51642 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Formen vår er bedre nå, vi begynner å bli kvitt forkjølelsen begge to Har du vært på jobb i dag?? Det har jeg og det har dessverre satt sine spor på stemmen min, som skrangler enda mer enn før 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #51643 Skrevet 1. desember Vi ønsker deg Riktig Godbedring @Stacy__ Har du drukket noe varmt i kveld??
Stacy__ Skrevet 1. desember #51644 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi ønsker deg Riktig Godbedring @Stacy__ Har du drukket noe varmt i kveld?? Det skal jeg gjøre nå, i håp om at det skal gå litt bedre med halsen. Det er vondt å svelge nå 1
Stacy__ Skrevet 1. desember #51645 Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Vi ønsker deg Riktig Godbedring @Stacy__ Takk 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #51647 Skrevet 1. desember Stacy__ skrev (18 minutter siden): Det skal jeg gjøre nå, i håp om at det skal gå litt bedre med halsen. Det er vondt å svelge nå Stacy__ skrev (17 minutter siden): Takk 🥰 Stacy__ skrev (17 minutter siden): Har du spist kveldsmat? Vi har ikke spist kveldsmat ennå. Har du halspastiller liggende hjemme??
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember #51648 Skrevet 1. desember Ehh...faktisk ikke. Har du hostesaft hjemme? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #51649 Skrevet 1. desember Det har vi ikke Har du spist varmsuppe i kveld??
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember #51650 Skrevet 1. desember Jeg har spist nudler i kopp og det er vel en slags suppe det? Er nudler i kopp også en suppe? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #51651 Skrevet 1. desember Det vil vi si Har du en fin desemberkveld nå??
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember #51652 Skrevet 1. desember Nå er den ok og det har begynt å regne litt og blåse faktisk. 🌬️
Stacy__ Skrevet 1. desember #51653 Skrevet 1. desember Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nå er den ok og det har begynt å regne litt og blåse faktisk. 🌬️ Det regner her også ☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember #51656 Skrevet 1. desember Det bruker vi aldri å ha Synes du at det er mye bråk med fyrverkeri ved nyttår??
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember #51657 Skrevet 2. desember Det gjør jeg og liker å patruljere i vinduene/verandaen for å se at det ikke havner noen "pinner" der. Er jeg tilgitt for å ha glemt å stille spørsmål forrige gang jeg svarte.
Stacy__ Skrevet 2. desember #51658 Skrevet 2. desember Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det gjør jeg og liker å patruljere i vinduene/verandaen for å se at det ikke havner noen "pinner" der. Er jeg tilgitt for å ha glemt å stille spørsmål forrige gang jeg svarte. Absolutt tilgitt 😄 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember #51660 Skrevet 2. desember 50% på jobb Har du noe husarbeid som du vet at du skal gjøre i dag? Ikke sluntre unna? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå