Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #51502 Skrevet 4 timer siden Det har vi Har du spist en god søndagsmiddag i dag??
Stacy__ Skrevet 4 timer siden #51503 Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det har vi Har du spist en god søndagsmiddag i dag?? Det har jeg faktisk den var veldig vellykket. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #51505 Skrevet 4 timer siden Det har vi Har du spist god dessert i dag??
Stacy__ Skrevet 4 timer siden #51506 Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det har vi Har du spist god dessert i dag?? Spiser is nå 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #51508 Skrevet 4 timer siden Det har vi ikke Skal du på jobb i morgen??
Stacy__ Skrevet 4 timer siden #51509 Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det har vi ikke Skal du på jobb i morgen?? Det må jeg 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #51511 Skrevet 4 timer siden Det har vi Har du spist krumkaker i år??
Stacy__ Skrevet 4 timer siden #51512 Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det har vi Har du spist krumkaker i år?? Dessverre, ikke enda. Men det gleder jeg meg til å gjøre i desember.
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #51514 Skrevet 4 timer siden Vi er ikke så begeistret for julemarked, vi synes det er litt for mange mennesker samlet på ett sted samtidig Har du begynt å kjøpe julegaver ennå??
Stacy__ Skrevet 4 timer siden #51515 Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi er ikke så begeistret for julemarked, vi synes det er litt for mange mennesker samlet på ett sted samtidig Har du begynt å kjøpe julegaver ennå?? Jeg er egentlig enig med dere, sist jeg var på julemarked så var det såpass overfylt at det ble en lite hyggelig opplevelse. Jeg har ikke begynt med julegavene enda, er alltid sent ute, dessverre. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #51517 Skrevet 4 timer siden Vi reiser aldri noen steder i julen Skal du ham mange på besøk i julen??
Stacy__ Skrevet 2 timer siden #51518 Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi reiser aldri noen steder i julen Skal du ham mange på besøk i julen?? Det blir nok de faste, altså min familie pluss mine foreldre og søster. Vi blir 7 stykker til sammen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6 minutter siden #51520 Skrevet 6 minutter siden Vi har ferie hele året, så vi har ikke lengre juleferie enn vanlig Pleier du å bake før jul??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå