Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #51481 Skrevet 13. november Vi reiser sjeldent med tog Reiser du ofte med buss??
Hakkespett1 Skrevet 13. november #51482 Skrevet 13. november ganske ofte faktisk. har du noen gang sett en flaggermus?
Stacy__ Skrevet 13. november #51483 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi reiser sjeldent med tog Reiser du ofte med buss?? Det gjør jeg nesten daglig 🥲 Liker det ikke, kollektivtilbudet i kommunen her er elendig
Stacy__ Skrevet 13. november #51484 Skrevet 13. november Hakkespett1 skrev (Akkurat nå): ganske ofte faktisk. har du noen gang sett en flaggermus? Det har jeg og det var ekkelt 😬
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #51486 Skrevet 13. november Det har vi Har du overnattet i telt i en skog før??
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #51487 Skrevet 14. november Det har jeg mange, mange ganger. Har du/dere bodd i telt for du/dere hadde ikke annet sted å bo midlertidig?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #51488 Skrevet 14. november Det har vi ikke Liker du deg ute i naturen??
Hakkespett1 Skrevet 14. november #51489 Skrevet 14. november Klart det! Liker du å bake noe spesielt til jul / nyttår?
Stacy__ Skrevet 14. november #51490 Skrevet 14. november Hakkespett1 skrev (3 timer siden): Klart det! Liker du å bake noe spesielt til jul / nyttår? Det gjør jeg! Veldig glad i brente mandler og kolspinner.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #51492 Skrevet 14. november Vi har ingen spesielle planer for i kveld Skal du spise taco i kveld??
Stacy__ Skrevet 15. november #51493 Skrevet 15. november Ciaran og Ciara skrev (16 timer siden): Vi har ingen spesielle planer for i kveld Skal du spise taco i kveld?? Det blir kyllingvinger, ris og salat til middag i kveld. Men er glad i taco også! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #51495 Skrevet 15. november Vi har vært ute på tur i dag Har du vært på cafe i dag??
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #51496 Skrevet 15. november Ikke snev av cafè hos meg. Finnes det en kul låt som du liker godt musikken til, men som har en utrolig teit tekst som du er litt flau over? ( ) 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #51497 Skrevet 15. november Vi må nok innrømme at vi har noen sånne sanger. Har du kost deg med lørdagssnop i dag??
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #51498 Skrevet 15. november Ikke antydning. Har du tenkt mye på snop i dag? ( ) 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november #51499 Skrevet 16. november Det har vi. Har du drukket vann nå??
Stacy__ Skrevet 16. november #51500 Skrevet 16. november Ciaran og Ciara skrev (18 timer siden): Det har vi. Har du drukket vann nå?? Det har jeg ikke, takk for påminnelsen. Jeg må ta meg et glass vann 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå