Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #51301 Skrevet 2. oktober Det har vi ikke Har du badet mye i sjøen i sommer??
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober #51302 Skrevet 3. oktober Ikke en eneste gang. 🥶 Pleier du å se på reisevloger? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #51303 Skrevet 3. oktober Det ser vi aldri på Liker du deg i skogen??
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #51305 Skrevet 3. oktober Vi sover aldri i hengekøye Sover du ofte i telt om sommeren??
Strigiformes Skrevet 3. oktober #51307 Skrevet 3. oktober mia83 skrev (8 minutter siden): Aldri Liker du å sove på hotell? Det kan være behagelig Liker du å fyre bål?
mia83 Skrevet 3. oktober #51308 Skrevet 3. oktober Det er veldig koselig! Liker du å oppholde deg utendørs?
Helene Louise Skrevet 4. oktober #51310 Skrevet 4. oktober Det gjør jeg når det er fint vær. Liker du å være i hytte på fjellet?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #51311 Skrevet 4. oktober Vi har ikke hytte på fjellet, men vi liker å gå på tur på fjellet om våren, sommeren og høsten Liker du å gå på tur i skogen??
mia83 Skrevet 4. oktober #51312 Skrevet 4. oktober Det liker jeg veldig godt Sliter dere også med søvnen i natt?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #51313 Skrevet 4. oktober Vi er våkne hver natt, så vi sliter vel ikke mer med søvnen enn vanlig Har du vært våken i natt??
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #51315 Skrevet 4. oktober Vi har faktisk ikke lest bøker på flere år Liker du å lese aviser??
mia83 Skrevet 4. oktober #51316 Skrevet 4. oktober Det gjør jeg veldig sjelden, ihvertfall ikke papirutgaver Har dere vært på ferie i utlandet i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #51317 Skrevet 4. oktober Vi har ikke vært i utlandet på flere år Skal du på tur i helgen??
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #51318 Skrevet 4. oktober Det skal jeg så absolutt ikke. Skal du/dere ut og danse naken i regnet? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #51320 Skrevet 4. oktober Det har jeg. Har du vært på legebesøk i år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå