Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #51281 Skrevet 29. september Det har vi Har du spist snop i dag??
Hakkespett1 Skrevet 30. september #51282 Skrevet 30. september ikke enda. Kunne du tenkt å flytte til New Zealand?
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #51283 Skrevet 30. september Vi har nok ingen planer om det Kunne du tenkt deg å flytte til Australia??
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #51284 Skrevet 30. september (endret) Vi beklager dobbelpost, forumet hang seg opp da vi skulle poste Endret 30. september av Ciaran og Ciara
MegJa Skrevet 30. september #51285 Skrevet 30. september (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi har nok ingen planer om det Kunne du tenkt deg å flytte til Australia?? Tror ikke jeg ville bodd der, men en tur kunne jeg tatt dit. Bare en hel haug med vaksiner og forhåndsregler man må ta før man drar dit, men sikkert verdt det. Pleier du å handle mange julegaver? Endret 30. september av MegJa
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #51286 Skrevet 30. september Vi pleier bare å kjøpe en julegave hver til hverandre Har du begynt å se julekaker på butikken??
mia83 Skrevet 30. september #51287 Skrevet 30. september Har ikke lagt merke til det enda. Sover du som regel godt om natta?
Hello katt Skrevet 1. oktober #51288 Skrevet 1. oktober Jeg sover sånn passe godt når jeg først har sovnet (har insomnia). Sovner du tidlig?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #51289 Skrevet 1. oktober Vi er våkne hele natten, så vi sovner nok ikke tidlig Liker du å legge deg tidlig??
Hello katt Skrevet 1. oktober #51290 Skrevet 1. oktober Nei. (Har det sånn som dere). Liker du å sove med pledd?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #51291 Skrevet 1. oktober Vi liker godt å sove med pledd Liker du å sove med dundyne??
Hello katt Skrevet 2. oktober #51292 Skrevet 2. oktober (endret) Det synes jeg er godt. Liker du å sove med nattsokker på deg? Endret 2. oktober av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #51293 Skrevet 2. oktober Vi sover alltid barføtte Sover du med dobbeldyne når det er kaldt om vinteren??
Hakkespett1 Skrevet 2. oktober #51294 Skrevet 2. oktober Gjør ikke det. har du planlagt noe spesielt til Halloween?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #51295 Skrevet 2. oktober Vi feirer ikke Halloween Pleier du å pynte til Halloween??
jukkapalme Skrevet 2. oktober #51296 Skrevet 2. oktober Gjør ikke det Skrur du av lyset og spiser godtesnopet selv på Halloween?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #51297 Skrevet 2. oktober Vi kan bekrefte at du busted oss der. Liker du å pynte til jul??
Hakkespett1 Skrevet 2. oktober #51298 Skrevet 2. oktober klart det. 🎅 låner du ofte bøker ved biblioteket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå