Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51141 Skrevet 15. september Det liker vi Liker du karamellpudding??
MegJa Skrevet 15. september #51142 Skrevet 15. september Karamellpudding har jeg egentlig aldri likt. Liker du boller med rosiner?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51143 Skrevet 15. september Vi liker det sånn passe Liker du kanelboller??
MegJa Skrevet 15. september #51144 Skrevet 15. september Jeg synes at det kan være greit en gang iblant, men jeg blir så fort lei av det. Har du hatt fint vær i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51145 Skrevet 15. september Vi har hatt både sol og regn her i Bergen i dag Har du sett regnbuen i dag??
Hakkespett1 Skrevet 15. september #51146 Skrevet 15. september har ikke det. har du noen gang reist med Hurtigruten?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51147 Skrevet 15. september Det har vi ikke Har du vært på Sydenferie i sommer??
Hakkespett1 Skrevet 15. september #51148 Skrevet 15. september har ikke det spiser du ofte dessert etter middag?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51149 Skrevet 15. september Vi spiser av og til dessert Spiser du ofte potetgull i helgene??
MegJa Skrevet 15. september #51150 Skrevet 15. september Jeg gjør det noen ganger, eller ostepop. Har du noen gang ønsket at du hadde egne vinger, og evnen til å fly akkurat når og hvor du ville?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51151 Skrevet 15. september Vi tenkte ofte sånne tanker da vi var barn og tenåringer Skal du vaske klær i morgen??
xQueenKx Skrevet 15. september #51152 Skrevet 15. september Jeg vasket alt idag, så trenger ikke Ser du på tv nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #51153 Skrevet 15. september Vi så på tv i sted Hører du på radio nå??
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september #51155 Skrevet 16. september Vi eier noen kassetter, men vi har mest vinylplater Har du noen vinylplater??
Hakkespett1 Skrevet 16. september #51156 Skrevet 16. september ikke som jeg vet om. har du noen gang trodd på spøkelser?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september #51157 Skrevet 16. september Vi trodde kanskje litt på det da vi var barn Tror du at det finnes liv på andre planeter??
MegJa Skrevet 16. september #51158 Skrevet 16. september Jeg tror ikke at det finnes mennesker på andre planeter, men jeg kan strekke meg til å tro at det kanskje vokser en eller annen type plante eller en blomst av noe slag på en annen planet. Tror du på det overnaturlige? F.eks gjenferd, synske evner osv?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #51159 Skrevet 17. september Vi er litt skeptiske til sånt, siden vi begge to ser på oss selve som ateister Er du religiøs??
MegJa Skrevet 17. september #51160 Skrevet 17. september Det er jeg ikke. Regner det hos deg akkurat nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå