MegJa Skrevet 10. september #51101 Skrevet 10. september Det gjør jeg så og si aldri. Pleier du å handle diverse matvarer som er på tilbud, i diverse butikker? ( f.eks ukens Joker osv ).
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #51102 Skrevet 10. september Det pleier vi Pleier du å pante tomflasker og tombokser??
MegJa Skrevet 10. september #51103 Skrevet 10. september Jeg panter alt. Det har hendt at jeg har plukket opp flasker og bokser langs veien også, sånn at eventuelle dyr ikke skal skade seg på det. Har du hørt på musikk i kveld? 1
jukkapalme Skrevet 10. september #51104 Skrevet 10. september Hører på musikk nå er du glad i musikk? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #51105 Skrevet 10. september Vi er veldig glade i musikk Er du kunstinteressert??
Helene Louise Skrevet 11. september #51106 Skrevet 11. september Det er jeg! Har vært litt på det lokale kunstgalleriet på kunstutsilling. Og sett litt på tv. Liker du rock? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #51109 Skrevet 11. september Vi liker veldig godt jazz Liker du Countrymusikk??
MegJa Skrevet 11. september #51110 Skrevet 11. september Bortsett fra 3 - 5 sanger som jeg liker, så er ikke Country favoritten min. Har du vært på konsert enda dette året her?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #51111 Skrevet 11. september Det har vi ikke Skal du på tur i helgen??
MegJa Skrevet 11. september #51112 Skrevet 11. september Jeg skal på en type tur, skal feire en bursdag til noen i familien. Har du vært ute i solen i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #51113 Skrevet 11. september Vi var litt ute i solen i formiddag, men nå regner det her i Bergen Har du gjort husarbeid i dag??
MegJa Skrevet 11. september #51114 Skrevet 11. september Jeg har vasket klær og ryddet litt. Sitter du og koser deg med litt varm drikke akkurat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #51115 Skrevet 11. september Vi koser oss med snop nå Er du trøtt nå??
MegJa Skrevet 11. september #51116 Skrevet 11. september Er egentlig ikke det helt enda. Kjenner du folk som pleier å gå på elgjakt hvert år?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #51117 Skrevet 11. september Vi kjenner noen som går på hjortejakt hvert år, for det er mer hjortejakt på våre kanter Er du tørst nå??
MegJa Skrevet 11. september #51118 Skrevet 11. september Jeg sitter og drikker vann 💧 Skal du ut for å handle til helgen i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #51119 Skrevet 12. september Det skal vi Skal du spise pizza i helgen??
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #51120 Skrevet 12. september Tror ikke det, men ikke helt sikker ennå. Har du bestilt varer på døra denne uka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå