MegJa Skrevet 4. september #51061 Skrevet 4. september Det er jeg ikke sikker på, for jeg har aldri smakt det. Har du spist Fårikål enda denne høsten?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #51062 Skrevet 4. september Det har vi ikke spist i år Har du spist middag i dag??
MegJa Skrevet 4. september #51063 Skrevet 4. september Det har jeg. Spiste du dessert etter middagen din i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #51064 Skrevet 4. september Det spiste vi Har du vært snopesyk i dag??
Hoppetaujenta Skrevet 4. september #51065 Skrevet 4. september Det har jeg vært og hadde lyst på kjeks og kald melk. Har du/dere sett julereklame noe sted ennå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #51066 Skrevet 4. september Det har vi heldigvis ikke sett ennå Drikker du te nå??
Hakkespett1 Skrevet 4. september #51067 Skrevet 4. september ikke akkurat nå har du noen gang flydd med helikopter?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #51068 Skrevet 4. september Det har vi ikke Har du noen gang flydd med et sjøfly??
Hakkespett1 Skrevet 4. september #51069 Skrevet 4. september det har jeg ikke. har du noen gang smakt hummer?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #51070 Skrevet 4. september Det har vi, og det er kjempegodt. Har du noen gang smakt hvalkjøtt??
MegJa Skrevet 4. september #51071 Skrevet 4. september Jeg har smakt hvalbiff, ingen høydare for min del, så det lar jeg være å spise igjen. Har du beholdt mange av bamsene dine fra barndommen?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #51072 Skrevet 5. september Vi har beholdt noen av dem Skal du spise en god frokost i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #51074 Skrevet 5. september Vi hører ganske ofte på radio Ser du ofte på tv??
Hakkespett1 Skrevet 6. september #51075 Skrevet 6. september egentlig ikke. pusser du tennene hver dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #51076 Skrevet 6. september Vi pusser tennene to ganger daglig Bruker du tanntråd??
xQueenKx Skrevet 7. september #51077 Skrevet 7. september Jeg bruker tanntråd en gang om dagen Har du en favorittannkrem?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #51078 Skrevet 7. september Vi har ikke det Har du hatt en fin helg??
MegJa Skrevet 7. september #51079 Skrevet 7. september Jeg har hatt en helt grei helg. Skal du stemme på valget i morgen, eller har du forhåndsstemt?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #51080 Skrevet 7. september Vi har ikke forhåndsstemt, og vi er usikre på om vi skal stemme i morgen Har du forhåndsstemt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå