MegJa Skrevet 24. august #50963 Skrevet 24. august Mandager kan av og til være en slitsom dag. Er du trøtt akkurat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #50964 Skrevet 24. august Vi er lysvåkne akkurat nå Har du planer for morgendagen??
Stacy__ Skrevet 25. august #50967 Skrevet 25. august Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Det bruker vi ikke Bruker du linser?? Veldig sjeldent, foretrekker briller
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august #50969 Skrevet 25. august Det synes vi at er viktig å følge med på Liker du å se på tv-serier??
Stacy__ Skrevet 25. august #50971 Skrevet 25. august xQueenKx skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg Har du sett Breaking Bad? Det har jeg ikke
xQueenKx Skrevet 25. august #50973 Skrevet 25. august Det har jeg ikke, har ikke hatt tid Har du vært på butikken idag?
Strigiformes Skrevet 25. august #50975 Skrevet 25. august Jeg jobber for meg selv 😂 Liker du å være aktiv?
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august #50976 Skrevet 25. august Vi burde vært mer aktive. Liker du å sove lenge??
Stacy__ Skrevet 25. august #50977 Skrevet 25. august Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi burde vært mer aktive. Liker du å sove lenge?? Det gjør jeg, men sjeldent jeg får det 🥲
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august #50979 Skrevet 25. august Det skal vi ikke, siden vi har planer om å være våkne i natt og i morgen tidlig. Skal du sove nå??
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #50980 Skrevet 26. august Slett ikke! Drikker du brus og har isbiter i nå? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå