Nadya Skrevet 18. august #50881 Skrevet 18. august Jeg har vært og sett på en foss og plukket litt blåbær Har du noen gang blitt hacket?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #50882 Skrevet 18. august Det har vi heldigvis aldri Har du sovet lenge i dag??
MegJa Skrevet 19. august #50883 Skrevet 19. august Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden): Det har vi heldigvis aldri Har du sovet lenge i dag?? Jeg sov ganske lenge i dag. Har du kastet deg på Labubu trenden?
Hakkespett1 Skrevet 19. august #50884 Skrevet 19. august MegJa skrev (3 minutter siden): Jeg sov ganske lenge i dag. Har du kastet deg på Labubu trenden? Det har jeg ikke peiling på hva egentlig går ut på. Liker du å sove i hengekøye?
MegJa Skrevet 19. august #50885 Skrevet 19. august Hakkespett1 skrev (38 minutter siden): Det har jeg ikke peiling på hva egentlig går ut på. Liker du å sove i hengekøye? Jeg har tidvis stiv korsrygg, så det tør jeg ikke å utsette meg for. Men jeg ville gjort det hvis jeg kunne, fordi det ser så chill ut. Har du mottatt noe spennende i posten i dag?
Hakkespett1 Skrevet 19. august #50886 Skrevet 19. august Bare reklame. 🤪 Spiser du ofte take away-mat?
MegJa Skrevet 19. august #50887 Skrevet 19. august Hakkespett1 skrev (49 minutter siden): Bare reklame. 🤪 Spiser du ofte take away-mat? Det hender jeg bestiller en pizza en sjelden gang. Spiser du ofte på MacDonalds?
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #50888 Skrevet 19. august Vi spiste mye på McDonalds før, men ikke nå lengre Spiser du ofte på Burger King??
Stacy__ Skrevet 19. august #50889 Skrevet 19. august Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi spiste mye på McDonalds før, men ikke nå lengre Spiser du ofte på Burger King?? Ikke ofte, men kan spise på burger king innimellom.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #50891 Skrevet 19. august Vi elsker burgere Liker du pommes frites??
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #50893 Skrevet 19. august Vi liker godt sild Liker du fløtegratinerte poteter??
MegJa Skrevet 19. august #50894 Skrevet 19. august Elsker det, men spiser det sjeldent. Er du glad i alle typer grøt?
Nadya Skrevet 19. august #50895 Skrevet 19. august Jeg har likt de jeg har smakt så langt Har du smakt jordeplegraut?
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #50896 Skrevet 19. august Det har vi ikke smakt Har du smakt blodpannekaker??
Stacy__ Skrevet 19. august #50897 Skrevet 19. august Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Det har vi ikke smakt Har du smakt blodpannekaker?? Det har jeg ikke
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #50899 Skrevet 20. august Det har vi ikke Har du smakt froskelår??
Nadya Skrevet 20. august #50900 Skrevet 20. august Det har jeg aldri smakt Har du brukt tennene for å åpne skrukorker som sitter skikkelig fast?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå