xQueenKx Skrevet 9. august #50722 Skrevet 9. august Har nettopp spist middag, men gledet meg ikke i forkant, for visste ikke hva jeg gadd å lage Skal du spise sjokolade nå?
MegJa Skrevet 9. august #50723 Skrevet 9. august Jeg skal spise sjokolade litt senere i dag. Skal du se på en film i kveld?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #50724 Skrevet 9. august Det skal vi ikke Skal du spise pizza i kveld??
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #50726 Skrevet 9. august Det skal vi ikke, vi skal ha rolig kveld hjemme bare vi to Har du besøk i kveld??
Hakkespett1 Skrevet 9. august #50727 Skrevet 9. august har ikke det. skal du begynne å studere noe til høsten?
xQueenKx Skrevet 9. august #50732 Skrevet 9. august Det gar jeg dessverre ikke Har du sett et verdensberømt band live?
jukkapalme Skrevet 9. august #50733 Skrevet 9. august Det har jeg, flere ganger er det uvær hos deg nå?
Stacy__ Skrevet 9. august #50734 Skrevet 9. august jukkapalme skrev (14 minutter siden): Det har jeg, flere ganger er det uvær hos deg nå? Det var uvær hos meg i stad.
LiseTV Skrevet 9. august #50736 Skrevet 9. august Ikke så lenge til. Skal pusse tenner og skifte til Nattkjole
MegJa Skrevet 9. august #50737 Skrevet 9. august Stacy__ skrev (4 timer siden): Skal du legge deg snart? Jeg skal legge meg nå. Skal du stå opp tidlig i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #50738 Skrevet 9. august Det skal vi ikke Skal du på tur i morgen??
Nadya Skrevet søndag kl 10:33 #50739 Skrevet søndag kl 10:33 Det skal man ikke se bort ifra Hva var denne ukens* høydepunkt? *uke 32
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 11:17 #50740 Skrevet søndag kl 11:17 Det har vi ikke peiling på Skal du spise lunsj nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå