MegJa Skrevet 7. august #50661 Skrevet 7. august Stacy__ skrev (2 timer siden): Jeg spiste det i går. I dag er jeg usikker på både middag og lunsj, da mannen jobber kveld og jeg er alene med kidsa. Glemte du å stille et nytt spørsmål akkurat nå? Har du fint vær hos deg i dag?
Stacy__ Skrevet 7. august #50662 Skrevet 7. august MegJa skrev (7 minutter siden): Glemte du å stille et nytt spørsmål akkurat nå? Har du fint vær hos deg i dag? Ja 🙈 glemmer det innimellom
Stacy__ Skrevet 7. august #50663 Skrevet 7. august MegJa skrev (7 minutter siden): Glemte du å stille et nytt spørsmål akkurat nå? Har du fint vær hos deg i dag? Overskyet og mye vind hos meg nå
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #50665 Skrevet 7. august Ingenting faktisk og jeg har lett etter sånt. Er det vanskelig å la seg henføre av ASMR-lyder?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #50666 Skrevet 7. august Vi har ikke tenkt så mye på det Drikker du te nå??
Stacy__ Skrevet 7. august #50667 Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi har ikke tenkt så mye på det Drikker du te nå?? Jeg drikker nesten aldri te. Spiser du kveldsmat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #50668 Skrevet 7. august Vi spiste middag for en time siden, så det blir ikke kveldsmat på oss ennå Drikker du vann nå??
Stacy__ Skrevet 7. august #50669 Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi spiste middag for en time siden, så det blir ikke kveldsmat på oss ennå Drikker du vann nå?? Jeg burde drikke vann nå, men jeg drikker Pepsi Max 🙈 Unner meg en boks om dagen. Men jeg vet det ikke er sunt. Ser du på tv nå?
MegJa Skrevet 7. august #50670 Skrevet 7. august Jeg ser ikke på tv nå. Har du spist sjokolade i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #50671 Skrevet 7. august Det har vi Har du spist karameller i dag??
xQueenKx Skrevet 7. august #50677 Skrevet 7. august Kanskje, har ikke bestemt meg Skal du legge deg snart?
monican94 Skrevet 7. august #50680 Skrevet 7. august koselig oppe om kvelden har du behov for mye alenetid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå