Nadya Skrevet 6. august #50642 Skrevet 6. august Jeg har meget begrensede tyskkunnskaper Syns du amerikanske, kvinnelige politikere er penere enn de norske?
MegJa Skrevet 6. august #50643 Skrevet 6. august Det har jeg ingen formening om. Har du sett en rev i dag?
monican94 Skrevet 6. august #50644 Skrevet 6. august det har jeg ikke gjort har du gjort noe ekstra for noen andre idag ?
Stacy__ Skrevet 6. august #50647 Skrevet 6. august MegJa skrev (12 minutter siden): Jeg skal snart sove nå. Har du drukket kakao i dag? Det har jeg ikke.
MegJa Skrevet 6. august #50649 Skrevet 6. august Jeg har mellomlangt hår. Har du fått en skikkelig latterkrampe i løpet av sommeren?
Stacy__ Skrevet 6. august #50650 Skrevet 6. august MegJa skrev (10 minutter siden): Jeg har mellomlangt hår. Har du fått en skikkelig latterkrampe i løpet av sommeren? Det har jeg ikke, ler mer kontrollert nå som jeg er voksen. Savner latterkramper da, det er det lenge siden jeg har hatt
Stacy__ Skrevet 6. august #50651 Skrevet 6. august (endret) Gleder du deg til i morgen? Endret 6. august av Stacy__
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #50652 Skrevet 7. august Vi prøver å glede oss til hver eneste dag Skal du på jobb i dag??
Stacy__ Skrevet 7. august #50653 Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi prøver å glede oss til hver eneste dag Skal du på jobb i dag?? Jeg har fri i dag.
Stacy__ Skrevet 7. august #50657 Skrevet 7. august xQueenKx skrev (10 minutter siden): Har du drukket mer enn én kaffekopp idag? Det har jeg ikke enda 😅
xQueenKx Skrevet 7. august #50659 Skrevet 7. august Stacy__ skrev (21 minutter siden): Har du spist noe godt til lunsj? Ikke spist lunsj enda, nettopp spist frokost🙈 Skal du spise linsesuppe idag?
Stacy__ Skrevet 7. august #50660 Skrevet 7. august xQueenKx skrev (1 time siden): Ikke spist lunsj enda, nettopp spist frokost🙈 Skal du spise linsesuppe idag? Jeg spiste det i går. I dag er jeg usikker på både middag og lunsj, da mannen jobber kveld og jeg er alene med kidsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå