Stacy__ Skrevet 6. august #50621 Skrevet 6. august xQueenKx skrev (5 minutter siden): Det gjør jeg! Bruker du å drikke energidrikk? Liker ikke energidrikke, holder meg til kaffe
jukkapalme Skrevet 6. august #50622 Skrevet 6. august Har du noen gang glemt å stille spørsmål til nestemann? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #50623 Skrevet 6. august Det har hendt at vi har glemt. Har du spist en god lunsj i dag??
Stacy__ Skrevet 6. august #50624 Skrevet 6. august jukkapalme skrev (51 minutter siden): Har du noen gang glemt å stille spørsmål til nestemann? 🙈 1
Stacy__ Skrevet 6. august #50625 Skrevet 6. august Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Det har hendt at vi har glemt. Har du spist en god lunsj i dag?? I dag ble lunsjen middagsrester, linsesuppe, helt greit.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #50631 Skrevet 6. august Vi har bursdag den 30.november så vi har ikke hatt bursdag ennå Har du spist god middag i dag??
Hakkespett1 Skrevet 6. august #50632 Skrevet 6. august klart det! har du noen tatoveringer? eller kunne du tenkt å skaffe deg tatovering?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #50635 Skrevet 6. august Vi spiser ofte selvfanget fisk om sommeren Spiser du mye frukt og grønnsaker??
MegJa Skrevet 6. august #50636 Skrevet 6. august Jeg prøver på det, og jeg er glad i frukt og grønt. Har du blitt solbrent denne sommeren?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #50637 Skrevet 6. august Det har vi heldigvis ikke Har du badet mye i sjøen denne sommeren??
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #50639 Skrevet 6. august Det har vi ikke Har du spist mye is denne sommeren her??
MegJa Skrevet 6. august #50640 Skrevet 6. august Jeg har spist to Softis og en PinUp denne sommeren her. Bruker du briller eller linser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå