MegJa Skrevet 3. august #50583 Skrevet 3. august Syden er ikke mitt favoritt reisemål, er ikke så fryktelig begeistret for høy varme osv. Eier du egen båt?
monican94 Skrevet 3. august #50585 Skrevet 3. august drømmer om det men har ikke nå liker du å være åå fjellet ?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #50586 Skrevet 4. august Vi liker oss godt på fjellet Liker du å være i skogen på tur??
xQueenKx Skrevet 4. august #50588 Skrevet 4. august En gang da jeg skulle kjøpe øl som 17-åring. Har du sovet godt i natt?
Hoppetaujenta Skrevet 4. august #50589 Skrevet 4. august Det har jeg ikke. Har du tenkt på at det straks går mot julemåneden?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #50590 Skrevet 4. august Det har vi ikke tenkt på Gleder du deg til høsten kommer??
monican94 Skrevet 4. august #50591 Skrevet 4. august i grunn ikke for da kommer den lange vinteren 🥶🥶🥶 Er du ofte på café
jukkapalme Skrevet 4. august #50594 Skrevet 4. august Aldri smakt, men høres ikke fristende ut liker du ismocca?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #50599 Skrevet 5. august Det blåser godt her hos oss i dag, vi mistet strømmen en times tid i natt Regner det godt hos deg i dag??
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #50600 Skrevet 5. august Ingenting, men det blåser mye. Har du hørt løse ting som beveger seg utenfor der du bor i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå