Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #50521 Skrevet 1. august Vi har spist akkurat så mye middag som vi pleier Har du vondt i magen nå??
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #50523 Skrevet 1. august Det har vi ikke Har du planer om å spise snop i kveld??
xQueenKx Skrevet 1. august #50524 Skrevet 1. august Har allerede spist sjokolade😋 Har du drukket brus idag? 1 1
jukkapalme Skrevet 1. august #50525 Skrevet 1. august (endret) Drikker svart gull (cola) nå Har du spist popcorn idag? Endret 1. august av jukkapalme 1 1
Stacy__ Skrevet 1. august #50528 Skrevet 1. august Det har jeg heldigvis ikke. Lite mygg her jeg bor i år og det er jeg glad for 😅 Har du dusjet i dag? 1
MegJa Skrevet 1. august #50529 Skrevet 1. august Stacy__ skrev (46 minutter siden): Det har jeg heldigvis ikke. Lite mygg her jeg bor i år og det er jeg glad for 😅 Har du dusjet i dag? ( Jeg digger brukernavnet ditt her inne, er du Phineas and Ferb fan du også? ). Jeg har dusjet i dag. Har du sett en hest i dag?
MegJa Skrevet 1. august #50531 Skrevet 1. august Jeg er ikke veldig trøtt enda, men jeg tror jeg blir det ganske snart. Skal du på jobb igjen på mandag?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #50534 Skrevet 1. august Vi har ingen spesielle planer i helgen Skal du på tur i helgen?? 1
xQueenKx Skrevet 2. august #50535 Skrevet 2. august Jeg skal være hjemme Har du handlet inn det du trenger til helgen? 1
monican94 Skrevet 2. august #50536 Skrevet 2. august det har jeg ikke enda skal du gjøre noe i huset idag ? 1
xQueenKx Skrevet 2. august #50537 Skrevet 2. august Gjorde alt som trengs, i går. Er det sol hos deg idag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #50540 Skrevet 2. august Det har vi ikke Har du vært på teater i det siste??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå