Nadya Skrevet 31. juli #50501 Skrevet 31. juli Skippet frokost i dag Har kortet ditt noen gang blitt avvist i kassa grunnet manglende dekning på konto?
xQueenKx Skrevet 31. juli #50502 Skrevet 31. juli Aldri, men pga feil i automatsystemet Baker du brød selv?
Stacy__ Skrevet 31. juli #50503 Skrevet 31. juli Det kan jeg dessverre ikke. Er du glad i å lage mat?
xQueenKx Skrevet 31. juli #50504 Skrevet 31. juli Ikke veldig, synes mat er kjedelig Er det varmt hos deg nå?
Stacy__ Skrevet 31. juli #50506 Skrevet 31. juli Vet ikke, håper ikke det da 😅 Har du spist lunsj enda?
Nadya Skrevet 31. juli #50507 Skrevet 31. juli Ja, spiste lunsj rundt lunsjtider. Venter du noen pakker du har bestilt?
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #50508 Skrevet 31. juli Det venter vi ikke på Har du vært på butikken i dag??
Nadya Skrevet 31. juli #50509 Skrevet 31. juli Jeg har ikke vært på butikken i dag, men jeg burde vært der og hentet noen pakker jeg har ventet på. Vasker du dyna i blant?
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #50510 Skrevet 31. juli Det hender at vi vasker dynene våre Har du spist snop i kveld??
Nadya Skrevet 1. august #50511 Skrevet 1. august Jeg spiste en vaffel og en kjeks i går kveld. Skal du chille i varmen i helga?
xQueenKx Skrevet 1. august #50512 Skrevet 1. august Jeg hater varme, så å chille er vel en overdrivelse😅 Skal du spise taco i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #50513 Skrevet 1. august Vi har ingen planer om det Skal du spise potetgull i kveld??
MegJa Skrevet 1. august #50514 Skrevet 1. august Jeg skal ikke spise snacks før i morgen kveld. Har du drukket brus i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #50517 Skrevet 1. august Det har vi ikke Har du klappet en katt i dag??
MegJa Skrevet 1. august #50518 Skrevet 1. august Det har jeg dessverre ikke fått gjort. Har du/dere sett et skogsdyr i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #50519 Skrevet 1. august Det har vi sett Har du vært tidlig våken i dag??
xQueenKx Skrevet 1. august #50520 Skrevet 1. august Det var jeg, fikk ikke sove etter kl 03. Har du spist for mye middag idag? (Det har jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå