Nadya Skrevet 27. juli #50381 Skrevet 27. juli (@Hoppetaujenta Jeg vil på en kverulerende og småirriterende måte påstå at et fotografi, eller et fotografisk malt maleri, eller AI-genererte bilder eller annen billedkunst kun er en gjengivelse av virkeligheten.) Det har jeg. Har du bundet en snor rundt fingeren eller tegnet et kryss på håndflaten for å huske noe?
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli #50382 Skrevet 27. juli Det har jeg. Spiller du spill på nett akkurat nå?
MegJa Skrevet 27. juli #50384 Skrevet 27. juli Jeg drikker ikke vanlig kaffe, liker bare iskaffe. Har drukket iskaffe før i dag. Har du sol hos deg i dag?
xQueenKx Skrevet 27. juli #50385 Skrevet 27. juli Både og, titter gjennom skyene innimellom Hører du på musikk nå?
xQueenKx Skrevet 27. juli #50387 Skrevet 27. juli Jeg elsker sushi Har du tatt paracet i det siste? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #50388 Skrevet 27. juli Det har vi ikke Har du spist en godsøndagsmiddag i dag??
Stacy__ Skrevet 27. juli #50389 Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Det har vi ikke Har du spist en godsøndagsmiddag i dag?? Jeg spiste pasta til middag i dag, jeg synes det er ganske godt. Var det fint vær der du bor i dag?
MegJa Skrevet 27. juli #50390 Skrevet 27. juli Det har for det meste regnet eller vært overskyet her i dag, heldigvis. Har DU/DERE hatt fint vær i dag?
Stacy__ Skrevet 27. juli #50391 Skrevet 27. juli MegJa skrev (20 minutter siden): Det har for det meste regnet eller vært overskyet her i dag, heldigvis. Har DU/DERE hatt fint vær i dag? Det har vært overskyet og litt kjøligere enn normalt her i dag, det satte jeg pris på Har du sovet på dagen i dag?
MegJa Skrevet 27. juli #50392 Skrevet 27. juli Stacy__ skrev (40 minutter siden): Det har vært overskyet og litt kjøligere enn normalt her i dag, det satte jeg pris på Har du sovet på dagen i dag? Jeg får ikke sove på natten hvis jeg sover litt på dagen, kun hvis jeg er syk. Eller veldig sliten. Har du badet ute i dag?
Stacy__ Skrevet 27. juli #50393 Skrevet 27. juli MegJa skrev (Akkurat nå): Jeg får ikke sove på natten hvis jeg sover litt på dagen, kun hvis jeg er syk. Eller veldig sliten. Har du badet ute i dag? Jeg liker ikke å bade ute. Får utslett av det 🙈 Har du spist jordbær i dag?
monican94 Skrevet 27. juli #50394 Skrevet 27. juli var tom for jordbær idag så ble ikke det. Har du mer ferieplaner i sommer?
xQueenKx Skrevet 28. juli #50396 Skrevet 28. juli Gjør ikke det, men burde Har du drukket kaffe enda?
Stacy__ Skrevet 28. juli #50397 Skrevet 28. juli xQueenKx skrev (28 minutter siden): Gjør ikke det, men burde Har du drukket kaffe enda? Det har jeg, kaffe er det første jeg drikker om morgenen, selvom det ikke er det sunneste å gjøre Har du sovet godt i natt?
xQueenKx Skrevet 28. juli #50398 Skrevet 28. juli Stacy__ skrev (17 minutter siden): Det har jeg, kaffe er det første jeg drikker om morgenen, selvom det ikke er det sunneste å gjøre Har du sovet godt i natt? Ikke så veldig, noen gasset opp et motorsykkel utenfor hele natten Har du planer om å dra på butikken idag?
Stacy__ Skrevet 28. juli #50399 Skrevet 28. juli xQueenKx skrev (4 minutter siden): Ikke så veldig, noen gasset opp et motorsykkel utenfor hele natten Har du planer om å dra på butikken idag? Jeg hadde faktisk tenkt å dra på kjøpesenteret for å se etter litt nye klær 😅 Har du noe du gleder deg til i dag?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50400 Skrevet 28. juli (endret) Ikke så mye. (upps...der gikk jeg på snørra verbalt gitt og innrømmer det) Er du glad for at det er mandag? Endret 28. juli av Hoppetaujenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå