Nadya Skrevet 21. juli #50281 Skrevet 21. juli (endret) 17 grader i skyggen. Føler du deg litt kulere når du har solbrillene på? Endret 21. juli av Nadya
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #50282 Skrevet 21. juli Vi føler oss egentlig like kule både med og uten solbriller Har du vært på butikken i dag??
MegJa Skrevet 21. juli #50283 Skrevet 21. juli Jeg har vært en liten tur på butikken i dag. Er brukernavnet ditt her på KG inspirert av ditt egentlige navn?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #50284 Skrevet 21. juli Vi bruker fornavnene våre som bruker navn Har du spist iskrem i dag??
MegJa Skrevet 21. juli #50285 Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden): Vi bruker fornavnene våre som bruker navn Har du spist iskrem i dag?? ( Dere heter det på ordentlig?! Aaaaaw, da har dere begge to helt nydelige navn ❤️❤️ ) Jeg har ikke spist noe is i dag, selv om jeg har hatt litt lyst på. Har du/dere drukket juice i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #50286 Skrevet 21. juli MegJa skrev (6 minutter siden): ( Dere heter det på ordentlig?! Aaaaaw, da har dere begge to helt nydelige navn ❤️❤️ ) Jeg har ikke spist noe is i dag, selv om jeg har hatt litt lyst på. Har du/dere drukket juice i dag? Vi har to irske navn, vi har drukket juice i dag Har du drukket brus i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #50288 Skrevet 22. juli (endret) Vi var hjemme og lekte i hagen, for vi var 6-7 år gamle på denne dag i 20111 Har du vært på stranden i dag?? Endret 22. juli av Ciaran og Ciara
MegJa Skrevet 22. juli #50291 Skrevet 22. juli Noe så grenseløst lei. Ønsker meg masse regn og ca 10 grader mindre enn hva det er nå. Har du gjort husarbeid i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #50296 Skrevet 22. juli (endret) Juice til frokost på både Ciaran & Ciara Har du spist snop i dag?? Endret 22. juli av Ciaran og Ciara
monican94 Skrevet 22. juli #50298 Skrevet 22. juli Har grilla i ei uke nå så nå blir det grillpause noen dager 😜 Liker du å sove lenge ?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #50299 Skrevet 23. juli Vi liker det, men vi sover sjeldent lenge Pleier du å stå tidlig opp??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå