Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #50121 Skrevet 8. juli Griller aldri jeg. Griller du hele sommeren, slik som reklamen vil at vi skal gjøre? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli #50122 Skrevet 8. juli Vi griller ikke så ofte om sommeren, for vi har mest regndager om sommeren her i Bergen Spiser du mye iskrem om sommeren?? 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #50123 Skrevet 8. juli Det har hendt jevnt og trutt. Bør jeg kose meg med en saftis på pinne i morgen? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #50124 Skrevet 9. juli Det synes vi at du skal unne deg Skal du straks spise frokost?? 1
xQueenKx Skrevet 9. juli #50125 Skrevet 9. juli Blir frokost etterhvert, men ikke sulten helt enda Drikker du kaffe før frokost?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #50130 Skrevet 9. juli Vi synes at det er helt ok Liker du bakt potet?? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #50133 Skrevet 9. juli Det elsker vi.♨️♨️🐟🐟😋😋 Liker du marinertgrillribbe?? 1
xQueenKx Skrevet 9. juli #50134 Skrevet 9. juli Det er skikkelig godt! Bruker du å ha potetmos til middag? 2
jukkapalme Skrevet 9. juli #50135 Skrevet 9. juli Av og til, men er ikke så veldig glad i det. Liker du svenske köttbullar med mos? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #50137 Skrevet 9. juli Ikke nå lengre, men vi røykte litt da vi gikk på ungdomsskolen Bruker du snus?? 1
monican94 Skrevet 9. juli #50139 Skrevet 9. juli (endret) har lagt meg men får ikke sove er du på ferie nå Endret 9. juli av monican94 1
Filifjonkamor Skrevet 10. juli #50140 Skrevet 10. juli Har hjemmeferie Må du reise bort når du har ferie? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå