MegJa Skrevet 2. juni #49781 Skrevet 2. juni Jeg likte det bedre før, nå blir jeg bare svimmel etterpå av alt jeg eventuelt prøver, så jeg føler ikke at det er helt verdt det lenger. Har du/dere gjort noen form for husarbeid i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni #49782 Skrevet 2. juni Vi har ikke drevet med husarbeid i dag, men vi har planer om det i morgen Har du vasket klær i dag??
Nadya Skrevet 5. juni #49783 Skrevet 5. juni Jeg har kun vasket meg selv i dag. Kjenner du noen fra Finland?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni #49784 Skrevet 5. juni Vi kjenner ingen fra Finland Kjenner du noen fra Island??
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni #49786 Skrevet 5. juni Vi kjenner nok ikke det Kjenner du noen fra Færøyene??
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni #49788 Skrevet 5. juni Vi liker fisk og kjøtt like godt Spiser du frukt, bær og grønnsaker hver dag??
MegJa Skrevet 7. juni #49789 Skrevet 7. juni Jeg prøver å spise det hver dag, fordi jeg synes at det er veldig godt. Spiste jordbær i går, og druer. Har du/dere fint vær i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #49790 Skrevet 7. juni Vi har både sol og regn her i Bergen i dag. Har du fint vær i dag??
MegJa Skrevet 7. juni #49791 Skrevet 7. juni Vært litt skiftende i dag, litt regn, overskyet og så litt sol igjen. Har du/dere vært ute og gått en tur i dag?
MegJa Skrevet 7. juni #49793 Skrevet 7. juni Vasket en god del med klær i dag. Har du/dere planer for morgendagen enda?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #49794 Skrevet 7. juni Vi skal ha kylling og pommes frites til middag i morgen.🍗🍗🍗🍗🍟🍟 Skal du sove lenge i morgen??
MegJa Skrevet 8. juni #49795 Skrevet 8. juni Jeg sov ganske lenge i dag, for en gangs skyld, og det var godt. Har du/dere kjøpt noe nytt i det siste? ( Klær/andre ting?)
MegJa Skrevet 9. juni #49797 Skrevet 9. juni Jeg har ikke vært på tur i dag. Hender det at du av og til reagerer på enkelte værtyper? ( eks. vondt i hodet av torden, trøtt og sliten av regn ).
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juni #49798 Skrevet 9. juni Vi har av og til blitt litt tung i hodet begge to av tordenvær Har du hatt fint vær i dag??
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 11:24 #49800 Skrevet onsdag kl 11:24 Ikke i dag, men i morgen kanskje? Skal du lage mat fra bunnen av i dag = Middag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå