MegJa Skrevet 16. april #49581 Skrevet 16. april Har vært overskyet vær her i hele dag. Har du/dere reservert dere mot å få reklame tilsendt i posten?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49582 Skrevet 16. april Det har vi Har du sørget for at mobilnummeret ditt ikke vises i telefonkatalogen?? 1
MegJa Skrevet 16. april #49583 Skrevet 16. april Dessverre, mobilnummeret mitt er å finne både i gamle telefonkataloger og på 1881, så ikke noe hemmelig der dessverre, men jeg har blokkert enkelte ukjente nummere, så jeg er ikke helt fritt vilt allikevel på den måten. Har du/dere drukket Solo i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49585 Skrevet 16. april Vi har ikke drukket øl i dag, for vi liker ikke øl Har du drukket vin i dag?? 1
MegJa Skrevet 16. april #49586 Skrevet 16. april Jeg er totalavholds, så jeg har nok ikke drukket vin i dag. Har du/dere spist en god middag i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49587 Skrevet 16. april Vi har spist kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Vi er totalavholds er du også det?? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49589 Skrevet 16. april Vi gjør vel egentlig ikke det for å være ærlige Boikotter du israelske varer??
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49591 Skrevet 16. april Vi gjør nok det av og til Liker du ørret bedre enn laks??
Nadya Skrevet 16. april #49592 Skrevet 16. april Um vanskelig spørsmål. Tror jeg svarer nei Ser du opp til noen?
MegJa Skrevet 16. april #49593 Skrevet 16. april Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi har spist kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Vi er totalavholds er du også det?? Det er jeg. 1
MegJa Skrevet 16. april #49594 Skrevet 16. april Nadya skrev (1 time siden): Um vanskelig spørsmål. Tror jeg svarer nei Ser du opp til noen? Ser opp til de som er gode mennesker, og som vil alle vel. Er du opptatt av politikk?
Nadya Skrevet 16. april #49595 Skrevet 16. april Dagens situasjon har gitt meg skikkelig avsmak på politikk. Og det trur jeg gjelder mange russere. Har du sett "Mot i brøstet" som en flukt fra dagens politikk? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49596 Skrevet 16. april Det har vi ikke Har du lest aviser i dag?? 1
MegJa Skrevet 17. april #49598 Skrevet 17. april Jeg ser ikke på påskekrim. Handler du ofte ting på nettet?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april #49599 Skrevet 17. april Vi handler aldri på nettet, vi liker best å handle i fysiske butikker Har du vært ute på tur i dag?? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå